PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena pracy

  • 1. Data: 2003-04-12 06:00:24
    Temat: wycena pracy
    Od: s...@o...pl

    Otrzymałem ofertę pracy w domu: trzeba cały dzień słuchać radia (2 stacje) i
    nagrywać audycje o zadanej tematyce. Dodatkowo TV, ale to mniejszy problem, bo
    sie nastawia timer i po krzyku. Problem w tym, że zlecajacy prace chce wiedzieć
    ile ma mi zapłacić za taką pracę, a je nie wiem jak to wycenić. Zakładając, ze
    słucham przez 14 godzin, a godzina to, powiedzmy 5 zł) wypada 70 zł dzieniie,
    czyli za miesiac 2100 zł minus podatki. Czy taka kalkulacja jest dobrz?
    Proszę o radę.
    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-12 06:07:53
    Temat: Re: wycena pracy
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    dzieniie,
    > czyli za miesiac 2100 zł minus podatki. Czy taka kalkulacja jest dobrz?

    heh i pewnie umowe na etat dostałeś? :-))))

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2003-04-12 12:49:38
    Od: s...@o...pl

    Bez żartów, kompletnie brakuje mi orientacji przy wycenianiu pracy, a
    zleceniodawca życzy sobie, aby mu podać ile chcę za taką pracę.

    > heh i pewnie umowe na etat dostałeś? :-))))
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    To praca na dwa miesiące, a ponieważ jestem bez pracy, więc chcialbym sie na to
    załapać. Ile można powiedzieć? 200, 300, 500 złotych za miesiąc?

    Tomek

  • 4. Data: 2003-04-17 06:53:45
    Od: s...@o...pl

    Naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc - doradzić jak wycenić taki rodzaj
    pracy?

    Tomek