PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prowadzenie sklepu internetowego

  • 1. Data: 2003-04-11 18:29:12
    Temat: Prowadzenie sklepu internetowego
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Mam pytanie

    Jak myslicie
    czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i bedzie
    pracowała za prowizje.
    Firma odpowiada za logistyke.

    Pytam , poniewaz ostatnio przygotwaliśmy takie rozwiązanie dla naszego
    klienta - ale on chce zatrudnic kogos na prowizje.

    Licze na konkretne odpowiedzi.

    nie pyatjcie - za ile bo nie wiem?
    a moze macie jakies propozycje?

  • 2. Data: 2003-04-12 10:58:32
    Temat: Re: Prowadzenie sklepu internetowego
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Użytkownik Lukas napisał:
    > Mam pytanie
    >
    > Jak myslicie
    > czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i bedzie
    > pracowała za prowizje.

    Na czym mialoby polegac owe prowadzenie sklepu?

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 3. Data: 2003-04-12 11:32:53
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Lukas <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pytam , poniewaz ostatnio przygotwaliśmy takie rozwiązanie dla naszego
    > klienta - ale on chce zatrudnic kogos na prowizje.

    Płaca prowizyjna to w zasadzie mniejsza część płacy na stałe, a lwia część
    jako prowizja. Chyba, że teraz są jakieś nowe zwyczaje i można pracować np.
    12 godzin dziennie i nic nie zarobić bo nie ma sprzedaży z powodu np.
    nieatrakcyjnej lub źle trafionej oferty.
    Powstaje pytanie czy prowadzenie sklepu internetowego ma być zdalne np z
    drugiego końca Polski, czy prowadzący taki sklep ma być dla firmy "w zasięgu
    ręki"?
    Co to za produkt? Czy prowadzący ten sklep musi mieć wysyłkowy magazym
    wysokiego składowania, czy wystarczy pokój w mieszkaniu prywatnym i niewielka
    dostawa towaru od firmy do konfekcjonowania i wysyłki na bieżąco?
    Dla bezrobotnego płaca prowizyjna nie jest przeszkodą, jeżeli nie musi
    zakładać działalności gospodarczej, bo ZUS-u nie interesuje, czy jest obrót i
    zysk - ważne, że jest działalność, za którą trzeba zapłacić ok. 700 PLN
    miesięcznie.
    Marek

  • 4. Data: 2003-04-12 13:27:38
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

> [...]
    > 12 godzin dziennie i nic nie zarobić bo nie ma sprzedaży z powodu np.
    > nieatrakcyjnej lub źle trafionej oferty.

    CHODZI WYŁĄCZNIE O PROWIZJE
    co do oferty - decydujący sie prowadzic ten biznes zapozna sie przed
    podpisaniem umowy. Zreszta firma tan jest HANDLOWA - tzn. może zmienic
    oferte.

> [...]

    niewielka
    > dostawa towaru od firmy do konfekcjonowania i wysyłki na bieżąco?

    Widze , że nie przeczytałes mojej wiadomości. Firma zapewnia sama logistyke.
    Wiec , prowadzący jest zobowiązany własciwie to obsługi klienta - czyli
    odpisywania na maile , uczestniczenia w forum itp.
    Poszukiwania miejsc pod reklame, nie wiem co jeszcze . SPRZEDAZ musi być jak
    najwieksza - prowadzący bedzie za to odpowiedzialny.
    Jedyne , jakie widzę, wymaganie techniczne to jakis stały dostep do netu.

> [...]
    obrót i
    > zysk - ważne, że jest działalność, za którą trzeba zapłacić ok. 700 PLN

    O tym kazdy prowadzacy działalnośc wie. Myśle , ze co do formalności mozna
    sie dogadać . Np. po osiągnieciu obrotów.
    We wczesniejszym poscie było pytanie o towar. Napisałem wyraźnie - tuning.
    Wiecej powiem wszystko do tungowania samochodów - od optycznego tuningu do
    mechanicznego zwiekszającego moc auta.
    Firma na dzień dzisiejszy hurtowo handluje cześciami do sam. ciezrowych i
    osob.

    LUKAS

    PS . Prosze o przemyslane wypowiedzi

  • 5. Data: 2003-04-12 17:14:51
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Lukas" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mechanicznego zwiekszającego moc auta.
    > Firma na dzień dzisiejszy hurtowo handluje cześciami do sam. ciezrowych i

    Dobry sklep jest faktycznie bezobslugowy....
    Obsługa dotyczy logistyki nie sklepu [wysylka zamowien]
    Promocja nalezy do dzialu marketingu danej firmy i nie pwinna byc prowadzona
    niezaleznie od reszty dzialan promocyjnych [jest wówczas nieskuteczna lub
    wręcz szkodliwa]

    Niemniej... prowizja - oki ale minimalna płaca musi zostac zapewniona -
    zwłaszcza w tej działce... [co z zwrotami i niezpłaconym towarem, obsługa
    kart płatniczych itp ?]

    Co z montazem- współpraca z warsztatami ?

    i wiele innych...

    > PS . Prosze o przemyslane wypowiedzi

    pytanie nie jest do końca przemyslane.... ? ;)

  • 6. Data: 2003-04-12 18:14:14
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > Dobry sklep jest faktycznie bezobslugowy....
    > Obsługa dotyczy logistyki nie sklepu [wysylka zamowien]
    Widze , że nie rozumiesz mojego pytania. Gdyby sklep byłby dobry i
    bezobsługowy nikt by nikogo nie poszukiwał. Jak myslisz , że sama logistyka
    wystarczy to sie mylisz.

    > Niemniej... prowizja - oki ale minimalna płaca musi zostac zapewniona -
    > zwłaszcza w tej działce...

    a w jakiej działce nie musi.?

    > pytanie nie jest do końca przemyslane.... ? ;)

    Pyatnie jest przemyslane . Chyba jasno zadałem pytanie.
    "Jak myslicie
    czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i bedzie
    pracowała za prowizje.
    Firma odpowiada za logistyke."

    A tu ktos zadaje pytanie czy musi miec magazyn wysokiego składowania :)

  • 7. Data: 2003-04-14 07:44:36
    Od: "Michał Marzec" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Jak myslicie
    > czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i

    Głupi zawsze się znajdzie, ale nie liczcie na dobre efekty pracy człowieka,
    którego nie przyjęli do roznoszenia ulotek (bo rozumiem, że taka praca w tym
    momencie bardziej się mu opłaca...). Nie wiem też, czy zrozumie same pojęcia
    "tuning" i "logistyka", pomijając już nawet fakt, że w takie ofercie,
    okazującej słabość firmy, brzmią one conajmniej śmiesznie.
    Przepraszam za ignorancki wydźwięk mojej wypowiedzi - wtapiam się mentalnie
    w społeczeństwo. ;-)

  • 8. Data: 2003-04-14 09:18:22
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

> [...]
    > okazującej słabość firmy, brzmią one conajmniej śmiesznie.
    > Przepraszam za ignorancki wydźwięk mojej wypowiedzi - wtapiam się

    Nie przepraszaj za swoje poglądy
    Własnie po to wystawiłem to zapytanie. Ja zaproponowałem klientowi , aby
    kogoś zatrudnił i zapłacił jakąs kwote ryczłtowa + prowizje
    Mysle , że taka praca byłaby dobra dla osoby osiągającej juz stałe i chcacej
    dorobic
    Lukas