PracaGrupypl.praca.dyskusje › FunWorld...niewiarygodny bzdet...

  • 11. Data: 2002-09-23 21:05:26
    Temat: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet...
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Adam P?aszczyca wrote:

    > Co wo?cej - masz taki obowi?zek.
    >
    > P.S. Ta umowa jest niewa?na.

    dlaczego ??

    b-a-rt

  • 12. Data: 2002-09-24 06:17:16
    Od: "Maja" <m...@N...poczta.fm>

    A widzisz! Ostrzegalem cie kilka dni temu. Tak to 4 dychy poszly :( Jeszcze
    bogacisz tych naciagaczy.
    Jak stosunki z kumplem ktory cie wciagal?
    Ja tam nie wytrzymalem, ale znajomy siostry mowil ze wytrzymal, i byla mowa
    o tym ze trzeba wplacic 1900 Euro. Prawda? Wiem, tajemnica :))

    pzdr

  • 13. Data: 2002-09-24 07:12:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b-a-rt <b...@w...pl> wrote:

    > dlaczego ??

    Bo udzielanie informacji przez Ciebie jest ostrzeganiem przed oszustami,
    czyli udaremnianiem popełnienia przestępstwa, a to już działanie w
    stanie wyższej konieczności.

    P.S. Z tą prokuraturą to na serio - napisz na papierze 'zawiadomienie o
    możliwości pooełnienia przestępstwa', spisz to, co widziałeś i wyślij do
    prokuratury.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-09-24 07:13:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Maja <m...@n...poczta.fm> wrote:
    > Ja tam nie wytrzymalem, ale znajomy siostry mowil ze wytrzymal, i byla mowa
    > o tym ze trzeba wplacic 1900 Euro. Prawda? Wiem, tajemnica :))

    O, skyline dwa? Czyli mówiąc po ludzku naciągacze - Do PROKURATURY!

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2002-09-24 08:37:56
    Temat: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet... - tak to dziala
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > wiec skoro nie groza ci zadne konsekwencje, to opowiadaj co to hocki -
    > klocki

    Kolega nie bardzo moze opowiedziec co sie tam dzialo, ale ja moge :) Nie
    bylam obecna na takim "zlocie", ani nie mam nic wspolnego z ta firma -
    mam te informacje od osoby, ktora tam byla i jednak chciala sie
    podzielic nimi z przyjaciolmi i przestrzec ich przed tego typu
    "imprezami". Rzeczywiscie za wjazd bylo ok 40 zeta - kanapki, miejsce
    siedzace, sala. Ale do rzeczy: program owej firmy polega na tym, ze
    proponuja szkolenie w zakresie "Jak osiagnac sukces" czy cos w tym
    stylu, pozniej sam werbujesz ludzi i przekazujesz im wiedze na ten
    temat, nastepnie oni rekrutuja nowych i szkola ich w ten sam sposob,
    dalej "nowi" ucza kolejnych i tak do wyczerpania zasobow ludzkich :)
    Jest w tym jeden szkopol: za przystapienie do programu PLACISZ cos ok 8k
    albo i wiecej, pozniej musisz namowic "nowych" do takiej samej zaplaty.
    Kozysci czerpiesz z procentu od ich kasy - taka piramidka... Warunkiem
    przystapienia jest tez posiadanie wlasnej dzialanosci gospodarczej - no
    coz jesli cos pojdzie nie tak, odpowiadasz sam za siebie a nie ten co
    Cie szkolil np. Co najsmieszniejsze to to, ze decyzje o przystapieniu do
    "grupy" musisz podjac natychmiast na pierwszym spotkaniu - podobno lubia
    tych ktorzy szybko podejmuja decyzje, nie boja sie ryzyka ( i nie
    potrafia logicznie myslec - IMHO :) - w przeciwnym razie, jak napisal
    b-a-rt, "pociag z napisem FUNWORLD odjezdza".
    Wiec jesli komus nie szkoda kasy i ma bogatych kolegow (a oni jeszcze
    bogatszych itd) od ktorych moze ciagnac swoj upragniony procent, polecam
    te forme zarobkow. Faktycznie, w takim przypadku mozna niezle zarobic i
    to legalnie, nie narobiac sie za duzo bo jedynie werbowac i szkolic (
    palnac wyuczona gadke i tyle :)
    Byc moze cos sie w tej firmie zmienilo i maja np inny program (patrz:
    inny temat szkolenia), byc moze jest jeszcze kilka podobnych firm i z
    ktoras z nich pomylilam FUNWORLD :) ale idea jest ta sama... Zycze wiec
    powodzenia tym, ktorzy sie na to nabrali.

    pozdrawiam,
    Cass

    P.S. b-a-rt: jesli cos przeoczylam daj mi znac - ja lojalki zadnej nie
    podpisywalam, a przydaloby sie, zeby pytajacy dostali w pelni
    satysfakcjonujaca i prawdziwa odpowiedz...

  • 16. Data: 2002-09-24 10:12:03
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    za wjazd bulisza haracz....w wysokosci ok.9,5 tys. naszych polskich zlotowek...

    czyli to jakies 2300 Euro

  • 17. Data: 2002-09-24 10:25:48
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    b-a-rt wrote:

    > za wjazd bulisza haracz....w wysokosci ok.9,5 tys. naszych polskich zlotowek...
    >
    > czyli to jakies 2300 Euro

    dokladnie cos kolo tego, wczesniej opisalam o co tak mniejwiecej w tym
    programie chodzi..

    pozdrawiam,
    Cass

  • 18. Data: 2002-09-24 11:29:15
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@h...pl>

    > Kolega nie bardzo moze opowiedziec co sie tam dzialo, ale ja moge :) Nie
    > bylam obecna na takim "zlocie", ani nie mam nic wspolnego z ta firma -
    > mam te informacje od osoby, ktora tam byla i jednak chciala sie

    Hej
    Ja tez bylem na takim spotkaniu.
    Bylo to dawno temu, firma zwala sie Skyline.
    Zrobiony byl wielki szol, dzialo sie to w PKiN w jakiejs wynajetej sali.
    Ogluszajaca muzyka, pan skaczacy na scenie.
    Obiecujacy zlote gory i tak do przerwy.
    Na przerwie trzeba bylo podpisac oswiadczenie o nieujawnianiu informacji
    ktore otrzymamy,
    inaczej nici z dalszego spotkania.
    Po podpisaniu ciag dalszy "prania mozgow" , az do przerwy.
    W trakcie obiadek i cos do picia , a pozniej czesc trzecia wreczanie
    nagrodza za najwieksza "sprzedaz",
    dla czlonkow tej piramidy.
    Po zakonczeniu podpisywanie umow dla chetnych i wplata 1900 DM ( w ciagu
    3dni).
    Jak nie to pociag odjezdza.
    Bylo tam ze 400 osob, ale nie dalem sie namowic.

  • 19. Data: 2002-09-24 16:16:38
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Opisany przez Ciebie scenariusz pasuje w 100% do tego co przezylem w
    niedziele....:))

    Ludzie nie dajcie sie w to wciagac !!!

    b-a-rt

  • 20. Data: 2002-09-24 18:12:55
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > Ludzie nie dajcie sie w to wciagac !!!
    >
    > b-a-rt

    Nie podniecaj sie czlowieku!
    Garstka ludzi uzywajacych mózgu nawet nie bedzie miala czasu, zeby dluzej o tym
    "biznesie" gadac a
    co dopiero tracic czas na tych spedach.
    Cala reszta natomiast i tak tam pójdzie niezaleznie od tego ile czasu bedziesz im to
    odradzal.
    Glupota jest nieuleczalna i dlatego miedzy innymi mamy premiera Millera, wszelkie
    piramidy, systemy
    "argentynskie", kolejki w PKO, pomnik Gierka, wygrane w loteriach w których nie
    bierzemy nudzialu,
    itd, itp

    mat