PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z odzyskaniem kasy

  • 1. Data: 2002-09-23 17:42:00
    Temat: problem z odzyskaniem kasy
    Od: "iskierka" <e...@i...pl>

    pracowalam w Makro na promocjach u jednego "supervisiora" który nie chce
    wyplacic kasy. Fakt ze nie podpisalom umowy i to moja wina ze tego nie
    dopilnowalam ale mam dowod na to ze stalam na tych kilku kampaniach (wydruk
    z wejscia i wyjscia z Makro ) za które uzbieralo sie 3000zl. Dla mnie
    studentki to sporo pieniedzy. Czy moglby mi ktos doradzic jak ten problem
    rozwiazac???
    Iskierka

  • 2. Data: 2002-09-24 07:02:02
    Temat: Re: problem z odzyskaniem kasy
    Od: "Tygrysek" <t...@n...com.pl>

    to masz dziewczyno problem... zazwyczaj tak jest jak sie pracuje na
    promocjach- potem ciężko o pieniądze się doprosić , bo zazwyczaj własnie
    nikt żadnych umów nie podpisuje.
    Idź do tej firmy a nie do supervisora i przedstaw sprawę.. może to coś da.
    Ja z doświadczenia wiem że trzeba dużo razy pochodzić zanim się coś
    osiągnie... Życze powodzenia
    a tak na marginesie, jakie powody niewyplacenia kasy daje Ci ten koleś?