PracaGrupypl.praca.dyskusje › podanie o udzial w losowaniu dv-2004

  • 1. Data: 2002-09-23 15:31:12
    Temat: podanie o udzial w losowaniu dv-2004
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam

    Czy w formularzu do losowania dv-2004 "zielona karta" musi byc zamiesczony
    punkt "Name, Date & Place of Birth Spouse and Children : " Jeżeli formularz
    wypelnia kawaler?
    1.Czy mozna go wogole nie pisac?
    2. Czy ten punkt musi byc umiesczony ale nie wypelniony np: N/A

  • 2. Data: 2002-09-23 17:56:05
    Temat: Re: podanie o udzial w losowaniu dv-2004
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > wypelnia kawaler?
    > 1.Czy mozna go wogole nie pisac?
    > 2. Czy ten punkt musi byc umiesczony ale nie wypelniony np: N/A

    Nie wpisuj tego punktu, jest tam klauzula (IF ANY) więc wiesz chyba o co
    chodzi, jeśli masz dzieci wpisujesz i deklarujesz jeśli nie to wysyłasz bez
    tego punktu !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-09-24 11:14:55
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    A skad można sciagnac formularz i adres, na ktory ma byc wyslany? Nie chodzi
    mi o firmy, ktore biora za to oplaty... Dzieki za pomoc.

    --
    Magda P.

    ------------------------------
    ...jestem, czym jestem...
    moze kiedys stane sie...kims...

    Pooki co, jestem Pookio :)

    GG 2345599

  • 4. Data: 2002-09-24 18:08:46
    Od: i...@w...pl

    Zobacz tam

    http://travel.state.gov/DV2004.html#kentucky

    Bogumił

  • 5. Data: 2002-09-24 22:54:53
    Od: "eon" <e...@a...net.pl>

    Witajcie,
    Przepraszam za to pytanie ale kompletnie sie na tym nie znam (zielona karta
    dv-2004).Czy sa gotowe formularze do wypełnienia i na jaki adres nalezy
    wyslac owe zgloszenie? Tak naprawde to chcialbym
    wiedziec mozliwie najwiecej o tej procedurze.
    Za wszystkie podpowiedzi - duze dzieki.

    Piotr