PracaGrupypl.praca.dyskusjeFunWorld...niewiarygodny bzdet... › Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet... - tak to dziala
  • From: "Krzysztof Teperek" <t...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet... - tak to dziala
    Date: Tue, 24 Sep 2002 13:29:15 +0200

    > Kolega nie bardzo moze opowiedziec co sie tam dzialo, ale ja moge :) Nie
    > bylam obecna na takim "zlocie", ani nie mam nic wspolnego z ta firma -
    > mam te informacje od osoby, ktora tam byla i jednak chciala sie

    Hej
    Ja tez bylem na takim spotkaniu.
    Bylo to dawno temu, firma zwala sie Skyline.
    Zrobiony byl wielki szol, dzialo sie to w PKiN w jakiejs wynajetej sali.
    Ogluszajaca muzyka, pan skaczacy na scenie.
    Obiecujacy zlote gory i tak do przerwy.
    Na przerwie trzeba bylo podpisac oswiadczenie o nieujawnianiu informacji
    ktore otrzymamy,
    inaczej nici z dalszego spotkania.
    Po podpisaniu ciag dalszy "prania mozgow" , az do przerwy.
    W trakcie obiadek i cos do picia , a pozniej czesc trzecia wreczanie
    nagrodza za najwieksza "sprzedaz",
    dla czlonkow tej piramidy.
    Po zakonczeniu podpisywanie umow dla chetnych i wplata 1900 DM ( w ciagu
    3dni).
    Jak nie to pociag odjezdza.
    Bylo tam ze 400 osob, ale nie dalem sie namowic.