PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY

  • 1. Data: 2002-09-23 12:18:25
    Temat: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "w" <...@w...pl>

    TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO NA
    RZECZ WARSZAWY
    POZDRÓFKA
    W.

  • 2. Data: 2002-09-23 12:58:43
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO NA
    > RZECZ WARSZAWY
    > POZDRÓFKA
    > W.

    Nie chcialbym uchodzic za upierdliwego (juz za pozno zreszta), ale wsciekles
    (las) sie? Nie mozesz napisac w jednym poscie o co Ci tak naprawde chodzi?
    Musisz krzyczec? Caps Lock sie zacial?

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-09-23 13:06:55
    Od: k...@p...onet.pl

    > TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO NA
    > RZECZ WARSZAWY
    > POZDRÓFKA
    > W.

    Za 8200 netto bym sie zdecydowal;)Satysfakcjonuje Cie taka odpowiedz?
    Kto da wiecej....kto da mniej...?:)

    Pozdr Krzysztof

  • 4. Data: 2002-09-23 13:25:40
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    wsciekles
    > (las) sie? Nie mozesz napisac w jednym poscie o co Ci tak naprawde chodzi?

    a zeby nie bylo ze nie na temat odpowiadam to ponizej 20 kPLN bym sie nawet
    nie zastanawial, od 30 kPLN bym przeszedl.

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-09-23 13:31:40
    Temat: Odp: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "kabo" <m...@p...onet.pl>

    > a zeby nie bylo ze nie na temat odpowiadam to ponizej 20 kPLN bym sie
    nawet
    > nie zastanawial, od 30 kPLN bym przeszedl.
    na miesiac?
    strasznie wygorowane warunki, mozna wiedziec jaki zawod wykonujesz?

    pozdr. MArcin

  • 6. Data: 2002-09-23 13:33:05
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > na miesiac?
    > strasznie wygorowane warunki, mozna wiedziec jaki zawod wykonujesz?
    >
    > pozdr. MArcin

    oczywiscie ze na miesiac, ale czy to istotne jaki zawod? Tu chodzi o niechec
    to przemieszczania sie :D

    pozdr.
    artur

  • 7. Data: 2002-09-23 13:33:35
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    15000 netto na początek

  • 8. Data: 2002-09-23 13:45:17
    Od: "w" <...@w...pl>

    NA

    > Za 8200 netto bym sie zdecydowal;)Satysfakcjonuje Cie taka odpowiedz?
    > Kto da wiecej....kto da mniej...?:)
    >

    > Pozdr Krzysztof

    ile w takim razie zarabiacie że macie takie wymagania
    ludzie ja czytam dzisiaj w wyborczej ze kolesie z 2tys. netto złotych
    jeżdżą do warszawki i jeszcze dojeżdżaja 80 km codziennie
    że ciężko jest prace zdobyc i takie tam
    może pytanie postawiłem nie precyzyjnie jaki jest prógb opłacalności np.
    chce tam mieszkać wziąść kredyt na jaką chałupę itp.

    ale ok. czekamy co powiedzą inni
    ps. niech sie kolego kerbi nie denerwuje , każdy ma prawo pisać ile wlezie
    gorsz bzudry wygadują

    i własnie skąd te 30 kpln - pewne z deutschlandu alb zinnego zaświata
    w.

  • 9. Data: 2002-09-23 13:51:07
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > gorsz bzudry wygadują
    >
    > i własnie skąd te 30 kpln - pewne z deutschlandu alb zinnego zaświata

    To nie ma nic do rzeczy, w deutschlandzie tez sie tyle nie zarabia. To z
    wrodzonej niecheci to tego miasta. Niewytlumaczalnej racjonalnie zreszta.

    pozdr.
    artur

  • 10. Data: 2002-09-23 13:53:55
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Tak apropo szkoda ze nie piszesz o jaka prace Ci chodzi, poniewaz dosyc
    ciezko odpowiedziec na Twoje pytanie nie znajac tego kryterium. Inne
    wymagania bedzie mial prezes banku, inne pracownik fizyczny.

    pozdr.
    artur