PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwialent za urlop przy odejsciu...

  • 1. Data: 2006-11-04 07:36:00
    Temat: Ekwialent za urlop przy odejsciu...
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    Rozwiazanie umowy z zachowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia
    nastapilo 02.11.2006

    W tym roku przysluguje mi 26 dni urlopu, pracodawca na swiadectwie pracy
    wypisal mi wykorzystany urlop:
    Wykorzystano urlop wypoczynkowy w wymiarze: 13 dni za 8 dni wyplacono
    ekwiwalent.
    Czy jest to dobrze okreslone ? Przypadkiem nie nalezy sie: 11/12 urlopu
    czyli 24 dni wiec ekwiwalen powinien byc za 11 dni a nie za 8 ?

  • 2. Data: 2006-11-04 09:46:36
    Temat: Re: Ekwialent za urlop przy odejsciu...
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Uzytkownik "Katarzyna" <O...@o...eu> napisal w wiadomosci
> [...]
    urlopu
    > czyli 24 dni wiec ekwiwalen powinien byc za 11 dni a nie za 8 ?

    Tak, za listopad tez nalezy ci sie urlop, tylko dziwny jest okres
    wypowiedzenia? 2 listopad? Toz to czwartek. Jezeli mialas dwutygodniowy,
    to powinien skonczyc sie w sobote, czyli albo 4 listopada, albo 28
    pazdziernika. Kiedy bylo zlozone wypowiedzenie?

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 3. Data: 2006-11-05 15:11:14
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > to powinien skonczyc sie w sobote, czyli albo 4 listopada, albo 28
    > pazdziernika. Kiedy bylo zlozone wypowiedzenie?

    Moj blad w poscie. Zakonczenie umowy na swiadectwie jest z dniem 3.11.2006

    Zna ktos przepis, badz ustawe na mocy ktorego mozna by sie powolad odnosnie
    tego zle policzonego urlopu ?

    Dodam iz w tym samym miesiacu zaczynam prace w innej firmie wiec jesli w
    starej zostanie zaliczone 11 misiecy urlopu ( 11/12 z 26 = 24 dni ) to w
    nowej rowniez przyslugiwac mi bedzie 2 miesiace czyli 5 dni ... w sumie
    wyjdzie 29 dni dobrze pisze?

  • 4. Data: 2006-11-05 15:27:30
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Uzytkownik "Katarzyna" <O...@o...eu> napisal w wiadomosci
    > Moj blad w poscie. Zakonczenie umowy na swiadectwie jest z dniem
    3.11.2006

    Powinna byc sobota, czyli 4.11.2006. Okres wypowiedzenia konczy sie w
    sobote (mimo iz w tym dniu na przyklad nie pracujesz, ale w swiadectwie
    pracy powinna byc data 4.11)

    > Zna ktos przepis, badz ustawe na mocy ktorego mozna by sie powolad
    > odnosnie tego zle policzonego urlopu ?

    Urlop zaokragla sie w góre. W KP jest przepis na to.

> [...]
    > starej zostanie zaliczone 11 misiecy urlopu ( 11/12 z 26 = 24 dni ) to
    > nowej rowniez przyslugiwac mi bedzie 2 miesiace czyli 5 dni ... w

    Nie, jezeli w jednym miesiacu konczysz prace i zaczynasz gdzie indziej,
    to za ten miesiac liczy ci poprzedni pracodawca. Przysluguje ci 26 dni w
    ciagu roku. Gdybys w poprzedniej pracy wykorzystala caly urlop, to
    nastepny pracodawca nie udziela ci go w ogóle. Dlatego ilosc dni urlopu
    z ostatniego roku wpisuje sie na swiadectwie pracy.

  • 5. Data: 2006-11-07 17:46:10
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 4 Nov 2006 08:36:00 +0100, "Katarzyna"
    <O...@o...eu> zakodował:

> [...]
    >Czy jest to dobrze okreslone ? Przypadkiem nie nalezy sie: 11/12 urlopu
    >czyli 24 dni wiec ekwiwalen powinien byc za 11 dni a nie za 8 ?

    Od kiedy pracowałaś u tego pracodawcy na umowę o pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded