PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4!

  • 1. Data: 2006-11-03 18:06:13
    Temat: L4!
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Hejka!

    Mam problemik z pracodawcą i nie wiem, kto ma rację. Trochę pogrzebałem w
    necie ale nic na ten temat jakoś nie znalazłem.
    Problem jest następujący:
    17.10.2006 - mojego wujaszka złapali, że popijał w pracy. Przyjechała
    policja i zrobiła protokół.
    18.10.2006 - do 26.10.2006 - pierwsze L4 wujaszka - pracodawca przyjął te L4
    26.10.2006 - do 31.10.2006 - drugie L4 wujaszka - ale pracodawca już go nie
    chciał przyjąć, tylko w dniu 26.10.2006 wysłał pismo pocztą, że 30.10.2006 -
    wujaszek jest zwolniony dyscyplinarnie art. 52. Wujaszek wysłał pocztą L4 za
    potwierdzeniem odbioru a pracodawca mu je odesłał, mówiąc, że ma je sam
    zanieść do ZUS'u.
    1.11.2006 wujaszek dostał następne L4 i pracodawca również nie chcę tego
    przyjąć.
    Z tego co się wstępnie orientuję pracodawca powinien przyjąć to L4 i
    przekazać do ZUS'u.
    Proszę o pomoc.
    Może ktoś wie jak to powinno wyglądać i gdzie do ZUS'u zanieść to L4 do
    okienka, dać komuś, wysłać pocztą.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-11-04 12:38:29
    Temat: Re: L4!
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    L4 = ZUS ZLA

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 3. Data: 2006-11-05 14:41:07
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Wielki Miś napisał(a):

    > Może ktoś wie jak to powinno wyglądać

    powinno wyglądać tak że jak już pił w pracy to niech teraz nie robi scen
    z jakimiś zwolnieniami