PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuje ktoś w mKiosku (mBank)??

  • 1. Data: 2006-11-03 11:34:23
    Temat: Pracuje ktoś w mKiosku (mBank)??
    Od: <f...@g...pl>

    Pytanie jak w temacie - pracuje ktos w tym tzw mKiosku mBanku??
    jak to wyglądą?? Jakie są zarobki??

  • 2. Data: 2006-11-03 15:21:53
    Temat: Re: Pracuje ktoś w mKiosku (mBank)??
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 3 Nov 2006 11:34:23 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie - pracuje ktos w tym tzw mKiosku mBanku??
    > jak to wyglądą?? Jakie są zarobki??

    Ja widzialem raz taka pania w mKiosku. Chcialem wplacic pieniadze,
    postanowila pomoc, bo pierwszy raz.
    Maszyna wziela kase, zgrzytnela i wyplula komunikat ze error i karteczke z
    nr do reklamacji.
    Pani sie zestresowala i kazala dzwonic na mLinie.

    Widzialem tez, ze Pani chyba podpisuje umowy o zalozenie konta. Ogolnie
    wiecej stania niz roboty.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-11-04 12:41:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 11:34:23 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie - pracuje ktos w tym tzw mKiosku mBanku??
    > jak to wyglądą?? Jakie są zarobki??

    a jakich zarobków oczekujesz ?
    zauważyłem tendencję, ze pracodawcy kalkulują, podczas rekrutacji zadają
    pytanie o oczekiwania finansowe, jeśli podasz więcej niż pracodawca sobie
    wymyślił - nie dostaniesz pracy, jeśli podasz mniej - masz pracę za tyle
    ile chciałeś.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy