PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chorobowe a urlop

  • 1. Data: 2006-11-03 19:20:50
    Temat: Chorobowe a urlop
    Od: "salamandra" <s...@w...pl>

    przez 3 miesiące pracowalam w firmie , teraz jestem na chorobowym, placi mi
    Zus, umowe mam przedłuzoną z pracodawca do czasu porodu... czy nalezy mi sie
    urlop tylko za przepracowane 3 miesiące czy za pozostale miesiące kiedy
    jestem na chorobowym tez?
    i kiedy moge sie starac o wypłacenie mi urlopu?

  • 2. Data: 2006-11-04 09:49:09
    Temat: Re: Chorobowe a urlop
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "salamandra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pozostale
    > miesiące kiedy jestem na chorobowym tez?
    > i kiedy moge sie starac o wypłacenie mi urlopu?

    Zwolnienie lekarskie, nie ma wpływu na wymiar urlopu. Dopiero urlop
    bezpłatny i np. odbywanie służby wojskowej powyżej 30 dni zmniejsza
    wymiar ulropu. Jeżeli urlopu nie wykorzystasz w naturze, to przy
    rozwiązaniu umowy o pracę należy ci się ekwiwalent pieniężny.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --