PracaGrupypl.praca.dyskusje › Drugi etap rekrutacji

  • 1. Data: 2004-01-31 16:26:56
    Temat: Drugi etap rekrutacji
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Przeszedłem pierwszy etap rekrutacji, czego można
    oczekiwać na drugim etapie ???
    Dodam że jest to stanowisko ( Key Account Manager, lub zbliżone
    chodzi o negocjacje w Hipermaketch...itd...)

    Będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestje.

    Pozdrawiam
    TS.

  • 2. Data: 2004-01-31 23:18:52
    Temat: Re: Drugi etap rekrutacji
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi o negocjacje w Hipermaketch...itd...)
    >
    > Będe bardzo wdzięczny za wszelkie sugestje.

    Witaj,
    Nie wiem jak wygladal I etap, ale byc moze w drugim beda Ci po prostu kazali
    cos wynegocjowac (sprawdza tym samym Twoje zdolnosci w tym temacie - jak
    mowisz, co mowisz, jakimi argumentami sie poslugujesz, itp.).
    Np w Tepsie na rozmowie (jako przedstawiciel handlowy) od razu kazali
    sprzedawać im (czyli osobom przeprowadzajacym rekrutacje) swoje uslugi.
    Dostalam sporo ich ulotek (takie jak maja w punktach, mialam 15 minut na
    przygotowanie sie do rozmowy). Tutaj (na Twoim drugim etapie) moze to
    wygladac podobnie : np. dadza Ci za zadanie wynegocjowac podane przez nich
    warunki, no i masz pelne pole do popsiu:-).

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 3. Data: 2004-02-01 14:25:23
    Od: "Pacia" <p...@p...onet.pl>

    Nie wydaje mi się żebyś miał rację. Na drugim etapie rozmowy kwalifikacyjnej
    na takieg rodzaju stanowisko przeprowadza się testy psychologiczne, może
    assesment center. A co do negocjacji. To wydaje mi się że Key Account
    Menager nie negocjuje umów z hipermarketami, bo to się odbywa na dużo
    wyższym szczeblu. Między dyrektorem handlowym a dyrekcją hipermarketów.
    Według mnie on jest tylko odpowiedzialny za zamówienia, za prawidłową
    ekspozycję i promocję.

    Pozdrawiam serdecznie
    Pacia

  • 4. Data: 2004-02-01 16:48:02
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Pacia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyższym szczeblu. Między dyrektorem handlowym a dyrekcją hipermarketów.
    > Według mnie on jest tylko odpowiedzialny za zamówienia, za prawidłową

    Witam,

    Nie twierdzę, że mam rację.
    Podałam tylko moje sugestie, tak jak o to prosił Tony.

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 5. Data: 2004-02-01 18:06:54
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pacia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Dziękuje za informacje, ale co do słow Paci, to jednak w branży FMCG do
    obowiązków "Key Accounta..." należy podpisywanie umów rocznych z hiperami,
    ustalanie promocji gazetkowych na stopniu centralnym itd...przynajmniej jest
    tak w każdej dużej firmie, a co do samego stanowiska to w/w jest jedny z
    wyższych stanowisk w firmach.

    Pozdrawiam
    TS.

  • 6. Data: 2004-02-05 00:07:49
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-01-31 17:26, Użytkownik Tony_Soprano napisał:
    > Przeszedłem pierwszy etap rekrutacji, czego można
    > oczekiwać na drugim etapie ???
    Jezeli w pierwszym etapie opowiadałeś pani z HR o swoich wadach i
    zaletach itego
    typu pierdolach, to teraz nastaw się raczej na spotkanie z potencjalnym
    szefem z ktorym bedziesz rozmawial na tematy merytoryczne.
    Nie spotkalem się, aby przy rekrutacji na takie stanowisko ktoś błaźnił
    się z proszeniem o to żebyć coś sprzedał. Ale napewno bedą pytać co byś
    zrobil gdyby <i tu jakas nieciekawa sytuacja przykladowa>, albo
    dadzą Ci jakieś zadanie do zrobienia - typu - kupiec z sieci A to
    wyjatkowy... czlowiek ;-), a ty masz wprowadzic mu 150 nowosci w tym
    roku. napisz jak chcesz to zrobic.

  • 7. Data: 2004-02-05 08:45:39
    Od: "Elżbieta Sadło" <e...@s...com>

    niczego