PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wyceniać

  • 1. Data: 2004-01-31 17:05:29
    Temat: Jak wyceniać
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Mam swoja dzialalnosc i mam zawsze klopoty z wycenianiem, mam kalkulacje i
    wyceniam przewaznie procentowo ile zarobie nie wiem czy to jest dobre
    ustawiam sobie przewaznie na 40 lub 50 % zarobku.
    Ustalam cenie z klientem i ok.

    Mam do was prosbe jak wyceniac: np. 10 sztuk - 0,10 zł

    100 - ?, 1000 - ? czy nawet 10000 sztuk

    Jak podawac ceny przy takich ilosciach. Kto mi pomoze jak sie z tym uporac
    bo mam z tym klopoty jak ustawiac zarobki w kalkulacji zeby wyjsc jak trzeba
    aby bylo ok