PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2004-01-30 21:57:37
    Temat: działalność gospodarcza
    Od: "cordi" <m...@p...fm>

    Witam. Chcialbym sie zapytac czy wie ktos co trzeba zrobic zeby zalozyc
    dzialalnosc gospodarcza, gdzie sie zwrocic.
    pozatym ile trzeba miesiecznie placic, jaka jest minimalna stawka miesiecznie
    itp..

    z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi oraz linki do stron z takimi
    odpowiedziami.

  • 2. Data: 2004-01-30 22:33:56
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "cordi" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    miesiecznie
    > itp..
    >
    > z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi oraz linki do stron z takimi

    Witaj,
    Ja np. mam w ulubionych taką oto stronę :
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzial=29
    9

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 3. Data: 2004-01-30 23:54:03
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Joanna:

    > Ja np. mam w ulubionych taką oto stronę :
    > http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzial=29
    9

    na srodku boldem i czcionka rozmaru 22 powinna byc podana informacja o
    pierwszej klodzie pod nogi tj. comiesieczny abonament, potem o podatkach,
    Urzedzie Skarbowym i odpowiedzialnosci urzednikow, biurokracji i balaganie
    prawnym itd, a dopiero potem pozostale informacje

    --
    xfenit