PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doktor i dwie średnie krajowe

  • 1. Data: 2006-01-15 22:11:20
    Temat: Doktor i dwie średnie krajowe
    Od: "pawel_k" <n...@n...com>

    Witajcie,

    gdzieś słyszałem, że po doktoracie na etacie na państwowej uczelni pensja
    wynosi dwie średnie krajowe. Czy to prawda czy ściema?

    Paweł

  • 2. Data: 2006-01-15 22:28:33
    Temat: Re: Doktor i dwie średnie krajowe
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    profesor ok 5500 brutto,
    na bardzo dobrym, trudnym, selektywnym wydziale
    bardzo starej uczelni.

  • 3. Data: 2006-01-15 22:35:17
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    pawel_k napisał(a):
    > Witajcie,
    >
    > gdzieś słyszałem, że po doktoracie na etacie na państwowej uczelni pensja
    > wynosi dwie średnie krajowe. Czy to prawda czy ściema?

    Ściema...
    Chyba, że to wydział techniczny na bardzo dobrej uczelni i masa
    projektów - ale to nie z pensji, tylko z dodatków mozna wyrobić...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 4. Data: 2006-01-15 23:29:31
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    pawel_k napisał(a):
    > gdzieś słyszałem, że po doktoracie na etacie na państwowej uczelni pensja
    > wynosi dwie średnie krajowe. Czy to prawda czy ściema?
    Ubran Legends.
    Moze nawet nie miec jednej sredniej krajowej (mowimy o czystej pensji,
    bez grantow, premii itp)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-01-16 00:03:19
    Temat: Jakie zarobki w Niemczech
    Od: "wald44" <w...@o...pl>

    Witam Grupowiczów
    Mam takie pytanie: czy 5 Euro w Niemczech przy gipskartonach to przyzwoite
    wynagrodzenie?
    Czy koś może coś wie na temat oferty pracy w Niemczech w miejscowości
    Nordheim-Westfalen. Ogłszenie jest zamieszczone na alt.pl.praca.oferowana ;
    temat: Trockenbau - Niemcy.

  • 7. Data: 2006-01-16 05:31:32
    Temat: Re: Jakie zarobki w Niemczech
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    wald44 zapodał(-a):
> [...]
    Nordheim-Westfalen. Ogłszenie jest zamieszczone na
    > alt.pl.praca.oferowana ; temat: Trockenbau - Niemcy.

    Nie chce mi się czytać oogłoszenia, ale zależy, czy masz wyżywienie
    i mieszkanie, czy płacisz za to... Jak masz zapewnione: całkiem fajna
    stawka.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 8. Data: 2006-01-16 06:57:56
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    pawel_k napisał(a):

    >Witajcie,
    >
    >gdzieś słyszałem, że po doktoracie na etacie na państwowej uczelni pensja
    >wynosi dwie średnie krajowe. Czy to prawda czy ściema?

    Szczecin, PS - 3400 - 3900 brutto
    Poznan, UAM - 3600-4100 brutto

    W zaden sposob 2 srednie z tego nie wychodza.
    darek

  • 9. Data: 2006-01-16 07:54:33
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    darek wrote:

    > Szczecin, PS - 3400 - 3900 brutto
    > Poznan, UAM - 3600-4100 brutto
    dobrze, ale to są stawki za jeden etat, a obrotny doktorek ma ich więcej niż
    jeden, do tego jak jest naprawdę dobry dostaje soczyste premie, czasem
    podłapie wykład na konferencji za ładną kasiorę, z grantów kupi sobie
    laptopa i bilet do stanów na naukową konferencje. Niezła sielanka by była
    gdyby nie musiał się zaharowywać, ale jak ktoś to lubi, to czuje się jak
    ryba w wodzie!

  • 10. Data: 2006-01-16 08:17:19
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    HERAKLES napisał(a):

> [...]
    >gdyby nie musiał się zaharowywać, ale jak ktoś to lubi, to czuje się jak

    To jest zupelnie inna sprawa i tego pytanie nie dotyczylo. Jak w wielu
    inych zawodach sa dodatkowe profity a zatrudnienie na kilka etatow to
    nie tylko specyfika srodowiska naukowego.
    darek