PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-10 19:07:06
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doktor vilgut wrote:
    > czy Szanowni pracodawcy podczas swoich studiów dziennych nabierali
    > doswiadczenia niczym m?odziez ucz?ca sie w zawodówkach?,czy te? oddawali sie
    > pa?stwo zabawom i uciechom?

    Ja podczas studiów dziennych nabierałem doświadczenia (i oddawałem się
    dzikim zabawom i uciechom :) ).
    Teraz mam duże (stosunkowo) umiejętności i 4 lata doświadczenia w swoim
    zawodzie (w sumie to przyszłym zawodzie), ale także żadnego magistra ani
    nawet inżyniera i 2 lata opóźnienia na studiach, w końcu przeniosłem się
    na studia zaoczne i jakoś leci.

    --
    Marcin Caban