PracaGrupypl.praca.dyskusje › ****Delegacja służbowa****-pytanie

  • 1. Data: 2003-12-10 20:27:58
    Temat: ****Delegacja służbowa****-pytanie
    Od: "emelya" <e...@p...onet.pl>

    Mieszkam w miescie A, a na stałe dojeżdżam do pracy do miasta B około 20 km.
    Ostatnio dostałam polecenie zastępstwa w oddziale firmy w mieście A, czyli
    tam gdzie mieszkam. Czy w związku z tym należy mi się delegacja służbowa,
    chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia
    przepisy?

  • 2. Data: 2003-12-10 20:44:49
    Temat: Re: ****Delegacja służbowa****-pytanie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "emelya" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia

    Proponuje jeszcze wystapic o odszkodowanie za straty moralne.

    ---

  • 3. Data: 2003-12-10 23:15:34
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    emelya wrote:
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia
    > przepisy?
    nie jestem pewien, ale jezeli w umowie jako miejsce wykonywania pracy
    masz miasto B, to moze Ci sie nalezec...
    natomiast jezeli chcesz po prostu naciagnac firme na kase (zamiast ja
    uczciwie zarobic), a na to wyglada sadzac z Twojego posta, to jestes
    >piiiiiiiiiii< i >piiiii< i ja na miejscu szefa wyp>piiiiiiiii< Cie z
    firmy przy pierwszej okazji.

    mnietuniema

  • 4. Data: 2003-12-11 05:39:52
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

> [...]
    > chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia

    NIestety, pracodawca ma racje :(

  • 5. Data: 2003-12-11 08:25:25
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    Jakub Zysnarski wrote:
    > NIestety, pracodawca ma racje :(
    czemu niestety? facet po prostu chcial naciagnac firme na kase, zamiast
    uczciwe na nia zarobic. czego jak czego, ale cwaniactwa nie znosze, i na
    miejscu szefa wyp>piiiiiii< bym goscia przy pierwszej okazji.

    mnietuniema

  • 6. Data: 2003-12-11 10:27:47
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    na
    > miejscu szefa wyp>piiiiiii< bym goscia przy pierwszej okazji.

    Emelya pyta tylko o sprawy formalne, które trzeba wyjaśnić, a zaraz
    posądzasz o naciągactwo.
    Zatrudnij sobie dmuchane lalki, to będziesz je... zwalniał, jak to
    ładnie daleś do zrozumienia.

    Jerzy

  • 7. Data: 2003-12-11 10:29:11
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "emelya" <e...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    > chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym

    Pracodawca ma rację.
    Ale za to pewnie koszty uzyskania przychodu w Twoim przypadku są
    większe ze względu na zatrudnienie w innej miejscowości.

    Jerzy

  • 8. Data: 2003-12-11 11:09:16
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    > Emelya pyta tylko o sprawy formalne, które trzeba wyjaśnić, a zaraz
    > posądzasz o naciągactwo.
    napisal 'pracodawca twierdzi, ze nie' - to znaczy ze nie teoretyzuje.

    > Zatrudnij sobie dmuchane lalki, to będziesz je... zwalniał, jak to
    > ładnie daleś do zrozumienia.
    nikogo nie zatrudniam, sam jestem czyims pracownikiem. i o czywiscie ze
    wole zarabiac wiecej niz mniej. ale tak sie sklada ze tez dojezdzam do
    innej miejscowosci do pracy, i w zyciu by mi nie przyszlo do glowy zeby
    brac delegacje jak cos robie tam, gdzie mieszkam! chce i wymagam zeby
    firma traktowala mnie powaznie, ale i ja staram sie tak podchodzic do
    swojej pracy.
    a to co opisala Emelya to jest szczeniacka zagrywka.

    mnietuniema

  • 9. Data: 2003-12-11 13:26:49
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

> [...]
    > chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia

    Należą ci się podwyższone koszty uzysjania przychodu!!!

  • 10. Data: 2003-12-13 21:43:18
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

> [...]
    > chociaż obecnie dojeżdżam 5 przystanków autobusem na terenie miasta.
    > Pracodawca twierdzi, że nie. Czy ma rację? Może ktoś wie, co o tym mówia

    Facet, nie przesadzasz? Nie dość, że masz bliżej do pracy, a więc czas
    dojazdu jest krótszy to jeszcze chcesz od firmy za to kasę?
    Ja nawet jak wyjeżdżam nie wypisuję delegacji, za nadgodziny tez mi nie
    placą, ale za to jestem poważnie traktowana przez szefa, a nie jak ktos kto
    pracuje wyłącznie dla pieniędzy.

    Kaja