PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialanosc gospodarcza.

  • 1. Data: 2003-12-10 22:25:29
    Temat: Dzialanosc gospodarcza.
    Od: "Dominik" <j...@g...pl>

    Witam,
    Chce zalozyc z bratem dzialanosc gospodarcza - moj brat ma byc jej
    wlascicielem a ja mam mu pomagac w jej prowadzeniu - i tutaj moje pytanie -
    czy da sie jakos upowaznic mnie do wystawiania faktur, tak zeby uniknac ZUSu
    itp? Dodam ze jestem studentem. Drugie pytanie - czy zna ktos dobra strone,
    na ktorej dokladnie wyjasnione sa kwestie podatkowe? Jak wygladaja
    rozliczenia, na czym polega wpisywanie w koszty firmy wydatkow?
    Z gory dziekuje za sugestie i odpowiedzi
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 2. Data: 2003-12-11 17:50:40
    Temat: Re: Dzialanosc gospodarcza.
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Dominik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczenia, na czym polega wpisywanie w koszty firmy wydatkow?
    > Z gory dziekuje za sugestie i odpowiedzi

    Żeby podpisywać sie na fakturach - wystarczy upoważnienie wypisane przez
    Twojego brata - jako prowadzącego DG.
    Twój status się w ogóle nie zmienia w tym wypadku.

    pozdr
    Krzysiek