PracaGrupypl.praca.dyskusje › AMS i rekrutacja w Krakowie

  • 1. Data: 2003-12-10 14:54:07
    Temat: AMS i rekrutacja w Krakowie
    Od: Maciek <mknwNO!mailSPAM@ceti.pl>

    Witam,

    Czy ktos cos slyszal ciekawego o firmie AMS rekrutujacej od 2 miesiecy
    programistow w Krakowie (nie chodzi o firme zajmujaca sie raklama
    zewnetrzna, a o informatyczna firme konsultingowa)?

    Nie znam nikogo, kogo by zatrudnili i podobno jeszcze nie maja biura w
    Krakowie. Poza tym slyszalem kilka niepochlebnych opinii o organizacji
    procesu rekrutacji i o samych organizatorach.

    Z drugiej strony to duza firma konsultngowa (www.amsinc.com,
    www.ams.com) i podobno chca zatrudnic w Krakowie 200 osob. Poza tym
    maja od 7 lat biuro w Warszawie.

    Mial ktos stycznosc z ta firma?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2003-12-10 16:06:00
    Temat: Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
    Od: "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bylem u nich na interview jakies 1,5 m-ca temu. Pani prowadzaca rekrutacje
    zapewnila mnie ze do kilku dni zostane poinformowany o efektach rozmow i czy
    mam prace czy raczej mi dziekuja. I do dzisiaj zero informacji. Dzwonilem
    nawet do nich zeby uzyskac jakies informacje, obiecali oddzwonic i znowu nic.
    Coz, jezeli firma konsultingowa w taki sposob traktuje swoich ewentualnych
    pracownikow to nie mozna sie niczego dobrego spodziewac. Totalna olewka.
    I jeszcze jedno, gdy mnie pytali ile chcialbym zarabiac i powiedzialem 6tys.
    brutto to dostalem calkiem powazne pytanie czy moglbym pracowac za polowe tej
    stawki. A podobno maja miliardy dolarow obrotow.
    Z infa jakie ja posiadam to szukaja desperatow - polskich murzynow ktorzy
    bede popieprzac za 3 tys zl.

    pozdrowka

  • 3. Data: 2003-12-10 16:34:47
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    > Z infa jakie ja posiadam to szukaja desperatow - polskich murzynow ktorzy
    > bede popieprzac za 3 tys zl.

    Ja chętnie mógłbym być polskim murzynem i zapieprzać za 3 tyś. zł. :))

    JAcek

  • 4. Data: 2003-12-10 17:36:49
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet do nich zeby uzyskac jakies informacje, obiecali oddzwonic i znowu

    To mi przypomina rekrutację wewnętrzną w moim ukochanym Banku Zachodnim WBK.
    ;)
    Jest się zapraszanym na rozmowy, obietnica powiadomienia o wynikach, moje
    telefony czy już, ich odpowiedzi, że oddzwonią a potem się okazuje że jak
    dzwoniłam a oni mi mówili że jeszcze nic nie wiadomo, mój kolega już
    pracował na rzeczonym stanowisku od kilku dni.
    Czeski film.

  • 5. Data: 2003-12-11 08:29:33
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    Bam wrote:

> [...]
    > dzwoniłam a oni mi mówili że jeszcze nic nie wiadomo, mój kolega już
    > pracował na rzeczonym stanowisku od kilku dni.
    :(
    niestety wcale nie, po prostu jakby sie nie sprawdzil, to obdzwonili by
    do nastepnych. mnie sie np. zdazylo ze sie z pewna firma nie dogadalem
    (za drogi bylem, czy co?), podziekowali mi, i dokladnie po 3 miesiacach
    zadzwonili zapytac czy przypadkiem nie szukam pracy :)

    mnietuniema

  • 6. Data: 2003-12-11 09:15:59
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "Jacek" <m...@o...pl> wrote in message news:br7hvj$3sk$1@news.onet.pl...

    > Ja chętnie mógłbym być polskim murzynem i zapieprzać za 3 tyś. zł. :))

    3000 brutto to netto okolo 2000, a 6000 to odpowiednio 4000 na reke (po 7
    miesiacach mniej - drugi prog podatkowy). Wydaje mi sie ze dla dobrego
    programisty to placa jest OK (ta druga), 5 tys. brutto tez niczego sobie.
    Chyba ze teraz stawki sa znacznie nizsze niz 2 lata temu ?

    Rafal

  • 7. Data: 2003-12-11 09:36:47
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > Z infa jakie ja posiadam to szukaja desperatow - polskich murzynow ktorzy
    > bede popieprzac za 3 tys zl.

    W krakowie spokojnie znajdą masę chętnych absolwentów nawet za < 3 tys :((

    Maciek

  • 8. Data: 2003-12-11 12:23:24
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:br9a4u$spf$2@news.onet.pl...

> [...]
    > (za drogi bylem, czy co?), podziekowali mi, i dokladnie po 3 miesiacach
    > zadzwonili zapytac czy przypadkiem nie szukam pracy :)

    Wcale nie tak.
    Po prostu tak to wygląda w BZ WBK.
    To nie pierwszy raz się tak zdarzyło.
    I nie było mowy o wyrzuceniu go gdyby się nie sprawdził.
    W grę wchodziły inne czynniki.
    Czynniki wewnętrzne ;)

  • 9. Data: 2003-12-11 14:54:13
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Z infa jakie ja posiadam to szukaja desperatow - polskich murzynow
    ktorzy
    > bede popieprzac za 3 tys zl.

    za 3 tys masz (niestety) setki chetnych nierzadko z wysokimi
    kwalfikacjami,
    po cholere placic wiecej ?

    MarcinP

  • 10. Data: 2003-12-11 22:55:03
    Od: "Waclaw" <...@...com>

    W Comarchu dobrze placa, skoro za mniej niz 6tys. nie chcesz sie kwapic.
    Ciesz sie ze w ogole masz prace. Bo jesli ja stracisz to bedziesz musial
    zejsc do pulapu 3 tys. albo nizej. Takie sa realia.