PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia SAPowiec w Niemczech.

  • 1. Data: 2003-12-10 14:43:47
    Temat: Ile zarabia SAPowiec w Niemczech.
    Od: "JOBS.PL" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy wiecie moze jakie wynagrodzenie miesieczne moze dostawac informatyk
    programista wdrozeniowiec SAP
    na rocznym kontrakcie w Niemczech w duzej firmie? Interesuja mnie
    przecietne miesieczne zarobki.
    Pozdrawiam i dzieki
    Kaczu

  • 2. Data: 2003-12-11 09:41:09
    Temat: Re: Ile zarabia SAPowiec w Niemczech.
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > programista wdrozeniowiec SAP
    > na rocznym kontrakcie w Niemczech w duzej firmie? Interesuja mnie
    Zeleży to od miliona czynników :
    - projekt
    - firma
    - Twoja znajomość modułów
    itp. itd.

  • 3. Data: 2003-12-11 11:27:56
    Od: "joachim schneider" <j...@g...pl>

    JOBS.PL <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > programista wdrozeniowiec SAP
    > na rocznym kontrakcie w Niemczech w duzej firmie? Interesuja mnie

    Witam,

    oklo 50.000 ?

    Pozdrawiam
    J.

  • 4. Data: 2003-12-11 12:03:07
    Od: a...@p...onet.pl

    > oklo 50.000 ?

    A teraz takze ? przy tym bezrobociu ?

  • 5. Data: 2003-12-11 14:17:54
    Od: "joachim schneider" <j...@g...pl>

    a...@p...onet.pl napisał(a):

    > A teraz takze ? przy tym bezrobociu ?

    :-)
    bezrobocie jest... ale firmy dalej szukaja dobrych fachowcow, zwlaszcza SAP.
    Najwiecej na bawari i sasiednie landy. Na polnocy niemiec nie bardzo.

    Pozdrawiam

    J.