PracaGrupypl.praca.dyskusje › [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk

  • 11. Data: 2005-11-17 14:30:48
    Temat: Re: Na jakie zarobki moze liczyc taki informatyk
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    martin <m...@g...com> wrote:
    > Jakis slaby ten kalkulator bo to tylko 7,4K miesiecznie.

    liczylem brutto, bo i pensje wszedzie sie podaje brutto. No i
    przeliczenie mocno zalezy od (chwiejnego ostatnio) kursu zlotówki.

    > A co do 24K to jest srednia moze londynu. Niedawno aplikowal koles na

    nie, to zblizona srednia (mean) roczna pensja brutto dla UK. A
    dokladnie, za 2004/05 (rok fiskalny w UK zaczyna sie 6 kwietnia) wynosi
    ona 23540, mediana zas to 19092. W Londynie te liczby to odpowiednio
    36442 i 26743 . W przemysle "computer and related activities" te liczby
    to (odpowiednio) 37533 i 31337.

    Zródlo: urzad statystyczny
    http://www.statistics.gov.uk/StatBase/Product.asp?vl
    nk=14203

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime

  • 12. Data: 2005-11-17 14:59:43
    Temat: Re: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Piotrek napisał(a):
    ... telepatycznie (czytanie w myslach uzytkownika
    > rowniez).

    A to juz podlega pod regularną premię płaconą w okresach miesięcznych...
    ;-)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 13. Data: 2005-11-17 20:59:58
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Bez jaj... 5 kafli za grzebanie w drukarkach i pomoc userom?
    > Raczej nie ma szans moim zdaniem. Nawet w Wawie. Chociazby dlatego, że z
    > zakresu umiejetnosci, ktore podal wnioskuje, ze jego kolega
    > jest takim "cieciem informatycznym", czyli gościem od wszystkiego.
    >
    > Firmy, które nie maja swiadomosci czym jest w ogole informatyka w
    > przedsiebiorstwie, sprowadzają ja wlasnie do poziomu "cieciowania"
    > i tak też płacą.
    > Natomiast firmy, ktore klada nacisk na it w firmie, nie szukaja ludzi od
    > wszystkiego, tylko ludzi o waskich specjalizacjach. I z reguły płacą za
> [...]
    U mnie taki 'ciec' jako helpdesk zarabia 4,5 K a to Krakow jest
    przeciez..... Gosc sie zna dobrze na robocie i umie sobie z kazdym
    badziewiem poradzic. 3 razy chcial odchodzi w tym roku i 3 razy dostal
    podwyzke :) - niedlugo bedzie zastepca admina w zakresie bezpieczenstwa
    danych. A tam placa juz w dziesiatkach tysiecy. Jednym slowem - wszytsko
    zalezy od firmy i od tego, ile jest dla niej warta zmarnowana godzina pracy
    jakiegos systemu lub pracownika........

    pzdr,

    mw

  • 14. Data: 2005-11-18 08:29:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 17 Nov 2005 12:02:23 +0100, na pl.praca.dyskusje, czarny napisał(a):

    > Moje okreslenie zostało źle zrozumiane, nie mam nic do hd i uwazam, ze
    > sa potrzebni bez dwoch zdan.

    To milo :)
    Osobiscie nie pracuje jako helpdeskowiec, ale mam male uczulenie, po tym co
    czytam w internecie o zinformatyzowanym spoleczenstwie, prostych programach
    i informatykach, ktorzy biora kase za nic ;)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 15. Data: 2005-11-18 10:01:02
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Uzytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisal w wiadomosci
    com...
> [...]
    > ona 23540, mediana zas to 19092. W Londynie te liczby to odpowiednio
    > 36442 i 26743 . W przemysle "computer and related activities" te liczby

    A wczesniej piszesz, ze za te pieniadze nie da sie przezyc normalnie.
    W takim razie w UK wiekszosci urzedników panstwowych
    nalezaloby szukac pod mostem :). Administrator sieci WAN w
    pionie ICT urzedu chrabstwa Cheshire - 18 k netto. Wynajem
    mieszkania dla rodziny - 4 dni jego pracy miesiecznie. Zarcie
    trzeba of course przesylac z Polski - nie dlatego ze taniej, tylko
    zeby sie nie otruc. Najwiekszym problemem sa koszty opieki
    medycznej - NHS jest jeszcze gorszy od NFZ, a przed uplywem
    roku nic Ci nie przysluguje.

    pozdrówka

    --
    Cahir

  • 16. Data: 2005-11-18 10:52:18
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Cahir wrote:

    > A wczesniej piszesz, ze za te pieniadze nie da sie przezyc normalnie.

    za 20000 brutto w Londynie? Przeczytaj uważnie post do którego się
    odwołujesz. Przeżyć się da, ale rodziny utrzymać już nie. Z tym że
    oczywiście, takie zarobki są w granicach normy (30 percentyl w Londynie
    to 19K, 40 percentyl to 22K), po prostu pracują w rodzinie dwie osoby. W
    warunkach małego bezrobocia nie ma tym nic nadzwyczajnego.

    > W takim razie w UK wiekszosci urzedników panstwowych
    > nalezaloby szukac pod mostem :). Administrator sieci WAN w
    > pionie ICT urzedu chrabstwa Cheshire - 18 k netto.

    a to jest Londyn? I jeżeli już porównujesz, to podawaj zarobki brutto.

    > Wynajem
    > mieszkania dla rodziny - 4 dni jego pracy miesiecznie.

    ... a, czyli jednak nie Londyn.

    > Zarcie
    > trzeba of course przesylac z Polski - nie dlatego ze taniej, tylko
    > zeby sie nie otruc.

    o kurde, no to faktycznie ekstrawagancja. Takie przesyłki trochę
    kosztują. No ale skoro rodzinę w Polsce stać na utrzymywanie gościa
    mieszkającego w UK ...

    > Najwiekszym problemem sa koszty opieki
    > medycznej - NHS jest jeszcze gorszy od NFZ, a przed uplywem
    > roku nic Ci nie przysluguje.

    mylisz się, przysługuje normalna opieka medyczna, która jest o klasę
    lepsza od NFZ (Anglicy nie wypowiadają się o swoim NHS dobrze, ale nie
    mają porównania z NFZ). Już nie raz z niej korzystałem. Ale, skoro sam
    nie korzystałeś, to nie wiesz.

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime