PracaGrupypl.praca.dyskusje › [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk

  • 1. Data: 2005-11-16 06:21:48
    Temat: [DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk
    Od: "Jimbo" <d...@g...pl>

    Witam,

    Ile może zarobić taki informatyk w Warszawie.
    Obowiązki:
    - konfiguracja, konserwacja itp. stacji roboczych i sprzętu biurowego,
    - helpdesk dla ok. 30-40 osób
    - zarządzenie siecią opartą na Windows

    Praca w firmie branży medialnej (czasopisma).
    Dotychczasowy staż pracy ok. 6-7 lat w dziale IT średniej firmy
    produkcyjnej. Wykształcenie średnie.

  • 2. Data: 2005-11-16 06:54:59
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jimbo" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Praca w firmie branży medialnej (czasopisma).
    > Dotychczasowy staż pracy ok. 6-7 lat w dziale IT średniej firmy

    Głownie zalezy to od firmy.
    Jezeli dosc duza firma i poznaja sie na nim ze jest dobry to naprawde duzo.
    5 tys a nawet wiecej.

  • 3. Data: 2005-11-16 09:18:09
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    rs napisał(a):

    > Głownie zalezy to od firmy.
    > Jezeli dosc duza firma i poznaja sie na nim ze jest dobry to naprawde duzo.
    > 5 tys a nawet wiecej.

    Bez jaj... 5 kafli za grzebanie w drukarkach i pomoc userom?
    Raczej nie ma szans moim zdaniem. Nawet w Wawie. Chociazby dlatego, że z
    zakresu umiejetnosci, ktore podal wnioskuje, ze jego kolega
    jest takim "cieciem informatycznym", czyli gościem od wszystkiego.

    Firmy, które nie maja swiadomosci czym jest w ogole informatyka w
    przedsiebiorstwie, sprowadzają ja wlasnie do poziomu "cieciowania"
    i tak też płacą.
    Natomiast firmy, ktore klada nacisk na it w firmie, nie szukaja ludzi od
    wszystkiego, tylko ludzi o waskich specjalizacjach. I z reguły płacą za
    wiedzę o wiele więcej.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 4. Data: 2005-11-16 14:40:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jimbo napisał(a):
> [...]
    > Obowiązki:
    > - konfiguracja, konserwacja itp. stacji roboczych i sprzętu biurowego,

    Moj znajomy pracuje na podobnym stanowisku (chyba troche mniej tych
    "osob" pod opieka) za 1400 netto w trojmiescie (40h w tygodniu).

  • 5. Data: 2005-11-16 15:10:59
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jimbo napisał(a):
> [...]
    > Obowiązki:
    > - konfiguracja, konserwacja itp. stacji roboczych i sprzętu biurowego,

    Dodam od siebie, ze znajomy w Opolu robi to samo co jest napisane
    powyżej [serwer netware ma pod soba] i
    dostaje za to 2400 netto miesiecznie.

  • 6. Data: 2005-11-16 17:12:03
    Temat: Re: Na jakie zarobki moze liczyc taki informatyk
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    martin <m...@g...com> wrote:
    > UK, 20-30 kompow, ?20000 rocznie

    zeby od raz uciac zachwyty ("szybko, kalkulator ... to jest 10K
    miesiecznie!") to srednia krajowa w UK wynosi ok ?24000, i ceny sa
    kilkukrotnie wyzsze niz w Polsce. W Londynie za takie pieniadze nie da
    sie utrzymac rodziny, no chyba ze mieszkajac za darmo

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime

  • 7. Data: 2005-11-17 00:47:21
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    czarny napisał(a):
> [...]
    > zakresu umiejetnosci, ktore podal wnioskuje, ze jego kolega
    > jest takim "cieciem informatycznym", czyli gościem od wszystkiego.

    po prostu helpdesk, czemu dobry helpdesk ma nie zarabiać 5k? i po co mu
    jakiekolwiek inne umiejętności?

> [...]
    > Natomiast firmy, ktore klada nacisk na it w firmie, nie szukaja ludzi od
    > wszystkiego, tylko ludzi o waskich specjalizacjach. I z reguły płacą za

    tyle, że to ma być własnie :
    - konfiguracja, konserwacja itp. stacji roboczych i sprzętu biurowego,
    - helpdesk dla ok. 30-40 osób
    - zarządzenie siecią opartą na Windows

    a nie IT w firmie.

  • 8. Data: 2005-11-17 07:21:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Nov 2005 10:18:09 +0100, na pl.praca.dyskusje, czarny napisał(a):

> [...]
    > Natomiast firmy, ktore klada nacisk na it w firmie, nie szukaja ludzi od
    > wszystkiego, tylko ludzi o waskich specjalizacjach. I z reguły płacą za

    No owszem, zazwyczaj jest tak, ze ci wyspecjalizowani zarabiaja wiecej. Ale
    kurde, nie popadajmy w jakies paranoje, ze helpdeskowcy to jakies
    informatyczne "sprzataczki".
    To ze w kraju mamy delikalnie mowiac bajzel i bez wyraznych atutow trudno
    zarabiac duzo, to nie znaczy zaraz ze nie jest to mozliwe...

    W ogole obserwuje wokolo wsrod znajomych i nawet w usenecie, ze tacy
    helpdeskowcy to nikomu niepotrzebni juz, a sam tygodniowo dostaje pare
    telefonow od przyjaciol, ze cos tam sie z komputerem zrobilo :P

    Helpdesk jest IMO troche niedoceniany. Ludzie mysla ze znaja sie na
    komputerach, a nie znaja sie prawie wcale, i potem jak juz sie maszyna
    opcha roznym syfem, to chca kupowac nowa, bo ta "juz za wolna jest"...

    Uff, robie OT. Wiec tylko prosze, nie bierzmy tego helpdesku tak po
    macoszemu!

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 9. Data: 2005-11-17 11:02:23
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kapsel napisał(a):

    > No owszem, zazwyczaj jest tak, ze ci wyspecjalizowani zarabiaja wiecej. Ale
    > kurde, nie popadajmy w jakies paranoje, ze helpdeskowcy to jakies
    > informatyczne "sprzataczki".

    Moje okreslenie zostało źle zrozumiane, nie mam nic do hd i uwazam, ze
    sa potrzebni bez dwoch zdan.

  • 10. Data: 2005-11-17 13:07:40
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Jimbo wrote:
> [...]
    >
    > Praca w firmie branży medialnej (czasopisma).
    > Dotychczasowy staż pracy ok. 6-7 lat w dziale IT średniej firmy

    W mnie w firmie sprzetowiec ma okolo 3,700 brutto, wyksztalcenie wyzsze. Co
    robi? Helpdesk dla firm zewnetrznych, wiec dochodza wyjazdy, skrecanie
    komputerow, ich naprawy, instalowanie tego i owego, pomoc przez telefon,
    e-mail, golabiami pocztowymi, telepatycznie (czytanie w myslach uzytkownika
    rowniez).