PracaGrupypl.praca.dyskusje[DC] Na jakie zarobki może liczyć taki informatyk › Re: Na jakie zarobki moze liczyc taki informatyk
    Date: Fri, 18 Nov 2005 10:52:18 +0000
    From: Bronek Kozicki <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na jakie zarobki moze liczyc taki informatyk

    Cahir wrote:

    > A wczesniej piszesz, ze za te pieniadze nie da sie przezyc normalnie.

    za 20000 brutto w Londynie? Przeczytaj uważnie post do którego się
    odwołujesz. Przeżyć się da, ale rodziny utrzymać już nie. Z tym że
    oczywiście, takie zarobki są w granicach normy (30 percentyl w Londynie
    to 19K, 40 percentyl to 22K), po prostu pracują w rodzinie dwie osoby. W
    warunkach małego bezrobocia nie ma tym nic nadzwyczajnego.

    > W takim razie w UK wiekszosci urzedników panstwowych
    > nalezaloby szukac pod mostem :). Administrator sieci WAN w
    > pionie ICT urzedu chrabstwa Cheshire - 18 k netto.

    a to jest Londyn? I jeżeli już porównujesz, to podawaj zarobki brutto.

    > Wynajem
    > mieszkania dla rodziny - 4 dni jego pracy miesiecznie.

    ... a, czyli jednak nie Londyn.

    > Zarcie
    > trzeba of course przesylac z Polski - nie dlatego ze taniej, tylko
    > zeby sie nie otruc.

    o kurde, no to faktycznie ekstrawagancja. Takie przesyłki trochę
    kosztują. No ale skoro rodzinę w Polsce stać na utrzymywanie gościa
    mieszkającego w UK ...

    > Najwiekszym problemem sa koszty opieki
    > medycznej - NHS jest jeszcze gorszy od NFZ, a przed uplywem
    > roku nic Ci nie przysluguje.

    mylisz się, przysługuje normalna opieka medyczna, która jest o klasę
    lepsza od NFZ (Anglicy nie wypowiadają się o swoim NHS dobrze, ale nie
    mają porównania z NFZ). Już nie raz z niej korzystałem. Ale, skoro sam
    nie korzystałeś, to nie wiesz.

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime