PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nadgodziny

  • 1. Data: 2005-11-16 01:52:13
    Temat: Nadgodziny
    Od: "Turasol vel Felek" <t...@g...com>

    Witam grupę
    Mam pytanie

    Zatrudniłem się niedawno w firmie x i standardowo obowiązuje mnie okres
    próbny.
    Czy mój pracodawca nie musi mi przypadkiem wypłacić nadgodzin...
    Może inaczej to ugryzę. Skoro pracuję na okresie próbnym, na umowę-zlecenie
    i nie przysługują mi żadne premie za nadgodziny oraz żadne wyrównania, to
    czy mam obowiązek pracować nadgodziny lub wieczorami.
    Mam wrażenie, ze na okresie próbnym pracownik ma swoje 8-9 godzin na
    wykazanie się i szpula do domu. Jak zapatruje się na to Kodeks Pracy?
    Ogólnie, to bym chciał narobić im syfu, bo to duża firma, a w .... walą.
    Jeszcze mam pytanie: Jaka jest najniższa stawka diety w delegacji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-16 02:45:02
    Temat: Re: Nadgodziny
    Od: "zil" <n...@w...biz.pl>

    Użytkownik "Turasol vel Felek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ogólnie, to bym chciał narobić im syfu, bo to duża firma, a w .... walą.
    > Jeszcze mam pytanie: Jaka jest najniższa stawka diety w delegacji?

    Podskoczysz to zajma Twoje miejsce 10 osobami

  • 3. Data: 2005-11-16 05:53:53
    Od: "Marcin Prządka" <przadki@bez_spamu_neostrada.pl>

    > Może inaczej to ugryzę. Skoro pracuję na okresie próbnym, na
    > umowę-zlecenie

    Witam serdecznie,
    troszeczkę mylisz pojęcia
    albo pracujesz na okresie probnym (stosunek pracy)
    albo na umowe zlecenie (stosunek cywilno-prawny).

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-16 08:00:06
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "zil" <n...@w...biz.pl> napisał w wiadomości
    > Podskoczysz to zajma Twoje miejsce 10 osobami

    Kolejny Twój post w tym tonie - jesteś nic nie wart? Zastąpiono cię 10 osobami?
    Pitolisz głupoty - przez takich maminsynków i niedorajdy jak ty rynek pracy
    wygląda coraz gorzej - uszy po sobie i dupa wypięta do kopania.
    Albo jesteś pracodawcą, który na codzień posługuje się takim pierdoleniem

    CAT

  • 5. Data: 2005-11-16 15:33:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Turasol vel Felek [Wed, 16 Nov 2005 02:52:13 +0100]:

    > Czy mój pracodawca nie musi mi przypadkiem wypłacić
    > nadgodzin...

    Nie musi, bo raz że nie masz pracodawcy, dwa że nie
    masz nadgodzin.

    > to czy mam obowiązek pracować nadgodziny lub wieczorami.

    Zależy jak się umówiliście. Jak się umówiliście?

    > Mam wrażenie, ze na okresie próbnym pracownik ma swoje
    > 8-9 godzin na wykazanie się i szpula do domu.

    Jak jest zatrudniony to pewnie tak, ale Ty nie jesteś.

    > Jak zapatruje się na to Kodeks Pracy?

    Wcale, bo nie podlegasz pod Kodeks Pracy. KP ma w nosie
    umowy cywilno-prawne.

    Kira

  • 6. Data: 2005-11-16 17:17:17
    Od: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>

    > Jaka jest najniższa stawka diety w delegacji?

    Delegacja krajowa - 21 zł na dobę

    M.

  • 7. Data: 2005-11-18 20:49:11
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Użytkownik "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Delegacja krajowa - 21 zł na dobę

    PEŁNĄ dobę (uważaj na godziny - nie wróć za wcześnie)
    i pilnuj, żeby na rachunku hotelowym nie było śniadania,
    bo Ci potrącą.

    --
    pozdrówka

    Cahir

  • 8. Data: 2005-11-18 21:05:02
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Cahir" <c...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    > i pilnuj, żeby na rachunku hotelowym nie było śniadania,
    > bo Ci potrącą.

    Nie mogą potrącić ;)
    Mogą jeżeli pracodawca zapewnił pełne wyżywienie (śniadanie obiad
    kolację). Jeżeli tylko 2 to musi płacić pełną dietę.
    Inaczej jest w zagranicznych podróżach, gdzie jest odpowiednio dieta
    zmniejszana.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)