PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy znana wam jest firma NATIONAL PAPER?

  • 1. Data: 2005-11-13 14:10:23
    Temat: Czy znana wam jest firma NATIONAL PAPER?
    Od: Stiles <s...@i...pl>

    moze ktos z was podzieli sie doswiadczeniami?

  • 2. Data: 2005-11-13 15:27:53
    Temat: Re: Czy znana wam jest firma NATIONAL PAPER?
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    moze international paper?

    pozdr

  • 3. Data: 2005-11-14 10:08:16
    Od: Stiles <s...@i...pl>

    zasiu napisał(a):
    > moze international paper?
    >
    > pozdr
    no dokladnie.......ups zajdlo mi sie ;)

  • 4. Data: 2005-11-14 10:10:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stiles napisał(a):

    [...]

    > no dokladnie.......ups zajdlo mi sie ;)

    "Zajdlo"? Poczytaj w archiwum co grupa sądzi o dyslektykach... ;)

    j.

  • 5. Data: 2005-11-14 10:44:06
    Od: Stiles <s...@i...pl>

    januszek napisał(a):
    > Stiles napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > "Zajdlo"? Poczytaj w archiwum co grupa sądzi o dyslektykach... ;)
    >
    > j.
    haha a co ma dyslekcja wspolnego z literowka? ;) Co Ty nigdy zamiast
    kanapki nie zjadles liter? ;)

  • 6. Data: 2005-11-14 11:01:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stiles napisał(a):

    > haha a co ma dyslekcja wspolnego z literowka? ;) Co Ty nigdy zamiast
    > kanapki nie zjadles liter? ;)

    Dwa razy po rzad? I w tytule, i w tresci?

    j.