PracaGrupypl.praca.dyskusje › 12 godzinny dzien pracy

  • 1. Data: 2005-11-12 17:05:22
    Temat: 12 godzinny dzien pracy
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    czesc

    kto wymyslil 12-godzinny a juz tym bardziej 24 godzinny dzien pracy?
    Moim zdaniem 8 godzin to wystarczajaco.

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-11-12 17:58:50
    Temat: Re: 12 godzinny dzien pracy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 18:05:22 +0100, "rs" <i...@w...pl> wklepał(-a):

    >czesc
    >
    >kto wymyslil 12-godzinny a juz tym bardziej 24 godzinny dzien pracy?
    >Moim zdaniem 8 godzin to wystarczajaco.

    A ten kto wymyślił 24-godzinną dobę powinien być ukarany!

  • 3. Data: 2005-11-12 18:31:09
    Od: <k...@n...pl>

    Niestety takie mamy czasy moi drodzy, kiedyś też się na to nie zgadzałem,
    a teraz pracuję min. 13 godz., a często 18 godz. kosztem rodziny

    Kahuna77

  • 4. Data: 2005-11-12 18:47:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    <k...@n...pl> napisał(a):

    > Niestety takie mamy czasy moi drodzy, kiedyś też się na to nie zgadzałem,
    > a teraz pracuję min. 13 godz., a często 18 godz. kosztem rodziny

    To zdanie wydaje się być sprzeczne samo z sobą ;)

    j.

  • 5. Data: 2005-11-12 19:19:38
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości news:dl57cl$1ct$1@inews.gazeta.pl...
    > kto wymyslil 12-godzinny a juz tym bardziej 24 godzinny dzien pracy?

    Nie ma 12-godzinnego dnia pracy, jest tylko złe kierownictwo.

    pzdr,
    Aga

  • 6. Data: 2005-11-12 21:11:54
    Od: "ekki" <e...@p...gazeta.pl>

    > Nie ma 12-godzinnego dnia pracy, jest tylko złe kierownictwo.

    Czasami to nawet nie złe kierownictwo a IDIOTYZM kazać ludziom pracowac po
    17 godzin na nogach i to bez żadnej przerwy. Tak jest w ochronie na
    marketach. Totalny debilizm.

  • 7. Data: 2005-11-12 21:19:03
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ekki" napisał w wiadomości
    > Czasami to nawet nie złe kierownictwo a IDIOTYZM kazać ludziom pracowac
    po
    > 17 godzin na nogach i to bez żadnej przerwy. Tak jest w ochronie na
    > marketach. Totalny debilizm.

    W sumie na jedno wychodzi. Mądry szef szanuje swoich pracowników i po 8
    godzinach wywala ich do domu.

    pzdr,
    Aga

  • 8. Data: 2005-11-12 21:22:08
    Od: "M L" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ekki" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czasami to nawet nie złe kierownictwo a IDIOTYZM kazać ludziom pracowac
    > po 17 godzin na nogach i to bez żadnej przerwy. Tak jest w ochronie na
    > marketach. Totalny debilizm.
    To są jeszcze dalej nakazy (obozy) pracy jak dawniej? I to koniecznie na
    nogach?
    A tam słyszałem często niepełnosprawni pracują. Coś nie kumam.

    Tomek

  • 9. Data: 2005-11-13 00:41:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "rs" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    >
    > kto wymyslil 12-godzinny a juz tym bardziej 24 godzinny dzien pracy?
    > Moim zdaniem 8 godzin to wystarczajaco.

    A ktos komus przystawia pistolet do glowy zmuszajac do pracowania powyzej
    optymalnego dla niego czasu?

    Jezeli _pracodawca_ ustala takie reguly gry, to albo:
    1. praca polega glownie na mozliwosci drzemania
    2. jest idiota

    Jezeli 2. to _pracownik_:
    a) jest za glupi na na madrzejszego pracodawce
    b) jest zdeterminowany na zarabianie jakichkolwiek pieniedzy

    Jezeli b) to _system_ jest chory, bo w ramach wywalania w bloto podatkow od
    moich ciezko zarobionych pieniedzy oferuje debilny model aktywizacji
    zawodowej bezrobotnych.

    Oczywiscie mozna uchwalic kolejna ustawe, ktora zabroni takich praktyk
    (Samoobrona i LPR nabija kolejne punkty), ale to nie zmieni faktu, ze po raz
    koleny skorzystaja na tym _wylacznie_ urzednicy, ktorzy i bez niej - w
    znakomitej wiekszosci - zajmuja sie glownie unikaniem wykonywania sensownych
    zajec...

    sz.

  • 10. Data: 2005-11-13 00:49:30
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]

    (Samoobrona i LPR nabija kolejne punkty), ale to nie zmieni faktu, ze po raz
    kolejny skorzystaja na tym _wylacznie_ urzednicy i zwiazkowe hieny. A oni i