PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla eklektryka/Anglika w Łodzi

  • 1. Data: 2005-11-12 14:09:25
    Temat: Praca dla eklektryka/Anglika w Łodzi
    Od: "Barton" <nie@pisz_maili.pl>

    Witam.
    Za kilka dni przyjeżdza mój znajomy z Anglii z mocnym postanowieniem osiedlania sie w
    Łodzi.
    Postanowiłem mu pomóc w znalezieniu pracy.
    Skonczył koleś angielską polibude (inzynier) i ma duże doswiadczenie w pracy jako
    elektryk.
    Gdzie można znaleźć prace dla Angola bez znajomości polskiego?
    Gdzie w ogóle udezyc z taką osobą??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-12 16:00:47
    Temat: Re: Praca dla eklektryka/Anglika w Łodzi
    Od: d...@g...pl

> [...]
    jako elektryk.
    > Gdzie można znaleźć prace dla Angola bez znajomości polskiego?

    Dziwny jakis :P
    Przeciez to polscy elektrycy wyjezdzaja za chlebem na Zachod..

  • 3. Data: 2005-11-12 18:19:41
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Hejka,

    Trochę dziwny faktycznie ten Twój znajomy (wiadomo, że u nas niższa kasa).

    Spróbuj zamieścić jego CV na www.szukampracy.com.pl

    To jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której przeglądanie nic nie kosztuje
    pracodawców.

    Ja zamieściłem tam moją CV i po niecałym miesiącu mam pracę.

    Naprawdę fajna stronka.

    Polecam i pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

    Marcin

  • 4. Data: 2005-11-12 19:10:00
    Od: D A O L E R <d...@p...onet.pl>

    > Spróbuj zamieścić jego CV na www.szukampracy.com.pl

    Hmmm
    czy ty przypadkiem nie pracujesz dla tego portalu...
    piszesz posty pod roznymi ksywami i reklamujesz ten portal..
    to sie jakos nazywalo.. hmm zapomnialem jak

    Piotrek

    --
    The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a
    capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety

    --
    Tajemnicą powodzenia jest szczerość.
    Jeżeli potrafisz ją udawać, sukces masz zapewniony.

  • 5. Data: 2005-11-12 19:35:51
    Od: "Barton" <nie@pisz_maili.pl>

    Może i dziwny ...
    Poznał dziewczyne w polsce i chce tu mieszkać ...
    Rózni są ludzie.

  • 6. Data: 2005-11-12 20:09:40
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Może i dziwny ...
    > Poznał dziewczyne w polsce i chce tu mieszkać ...
    > Rózni s? ludzie.

    No trudno ... po paru miesiacach skutecznie sie odkocha i wyjedzie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-11-13 12:04:16
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
    > To jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której przeglądanie nic nie
    > kosztuje pracodawców.

    Spadalaj spamerze. Nie jedyna. Do tego strona traci smrodem w stylu
    dzwonki na komorke i opisy na gg. Ble tfu. Sio Sio Sio!