PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy znajde zdalna asystentke za 4zl/h?

  • 1. Data: 2005-01-10 22:39:52
    Temat: Czy znajde zdalna asystentke za 4zl/h?
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    jest to mozliwe?
    tak sobie mysle - w czasach kiedy ludzie ciezko pracuja w marketach
    siedzac na kasie za 3zl/h i do tego dorabiaja na bezplatnych
    nadgodzinach wydaje sie to mozliwe - czy nie?

    tak sie pytam bo wlasnie mysle znalezc sobie kogos takiego i sie tu
    pytam wczesniej by sie nie wyglupic pozniej :) (wystarczy ze zostane
    tu zjechany :)

    z gory dzieki za sugestie
    pozdro
    waldek

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 2. Data: 2005-01-10 22:44:56
    Temat: Re: Czy znajde zdalna asystentke za 4zl/h?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > tak sie pytam bo wlasnie mysle znalezc sobie kogos takiego i sie tu
    > pytam wczesniej by sie nie wyglupic pozniej :) (wystarczy ze zostane

    Na czym polega praca zdalnej asystentki? :o
    Chyba ze Ci sie omsknelo i miala byc "zdolna" :)

    I.

  • 3. Data: 2005-01-10 22:46:46
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    4 zlote za godzine nawet jesli netto to wychodzi 650 miesiecznie netto czyli
    ok ~950 zl brutto. Oczywiscie jesli bedzie pracowac kodeksowe 160 godzin.
    Jesli mam byc szczery nie poszedlbym do Ciebie pracowac, bo zarabialem 2
    razy tyle, i tez mi wychodzilo ok 4 zl za godzine ;-). Wiec wiem ile pracy,
    obowiazkow ma asystent/ka. No ale wszystko zalezy od zakresu obowiazkow i
    determinacji kandydata. Jesli ma tylko ladnie wygladac przez 40 godzin
    tygodniowo to na pewno ktos chetny sie znajdzie.

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-01-10 22:54:20
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:41e30536@news.vogel.pl...
> [...]
    > determinacji kandydata. Jesli ma tylko ladnie wygladac przez 40 godzin
    > tygodniowo to na pewno ktos chetny sie znajdzie.

    Przy obecnej sytuacji na rynku (nadmiar absolwentek kierunkow ekonomicznych
    majacych problem ze znalezieniem pracy - widzialam statystyki UP) IMHO
    spokojnie Ci sie uda znalezc absolwentke bez doswiadczenia, ktora nauczy sie
    obslugi urzadzen biurowych, bedzie w stanie poprawnie robic korespondencje,
    odbierac telefony, utrzymywac porzadek w papierach i czuwac nad Twoim
    terminarzem spotkan. Natomiast osoby, ktora by mogla to robic dodatkowo
    sprawnie w jezykach obcych, ktora by mozna wysylac na rozmowy biznesowe
    zamiast siebie, ktora by wykazywala aktywnosc i inicjatywe w poszukiwaniu
    nowych mozliwosci dla firmy i umiala rozsadnie postepowac w nie
    przewidzianych sytuacjach krytycznych przy odcietym kontakcie z Toba za taka
    sume IMHO nie znajdziesz.

    I.

  • 5. Data: 2005-01-10 22:56:15
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 23:39:52 +0100, waldek <w...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > tak sie pytam bo wlasnie mysle znalezc sobie kogos takiego i sie tu
    > pytam wczesniej by sie nie wyglupic pozniej :) (wystarczy ze zostane

    Oczywiscie.
    Sprecyzuj wymagania, zaznacz, ze praca zdalna z koniecznoscia okresowych
    spotkan (czyli tylko w twoim miescie) i dawaj ogloszenie na praca
    oferowana, grupy ogloszeniowe regionalne i alt.pl.praca.oferowana

    Sadze, ze masz bardzo duze szanse na zatrudnienie kompetentnej osoby,
    ktora np ma male dziecko i z tej przyczyny ma problemy ze znalezieniem
    pracy mimo dobrych referencji.

    Praca zdalna, wirtualne biuro - to najlepsza metoda na ograniczenie
    kosztow.
    Oplac telefon internetowy z wlasnym numerem na dodzwonienie i wtedy
    bedziesz mogl go przydzielac tej czy innej osobie, zachowujac ciaglosc w
    prowadzeniu spraw biura.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-01-11 01:17:34
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >obslugi urzadzen biurowych, bedzie w stanie poprawnie robic korespondencje,

    [......]
    dzieki wszystkim za odpowiedzi - nie sadzilem ze w srodku nocy o
    polnocy ktos tu jeszcze sie kiwa :)
    wlasnie dlatego kogos potrzebuje kogos bo juz prawie trzecia rano a ja
    nadal popierdzielam w prostackim przewalaniu lopata w necie :)
    (dlubanie html, rzezbienie obrazkow itp) - cos, co kazda nawet
    nierozgarniata asyst. moze robic..

    jeszcze raz dzieki za naprowadzajace odpowiedzi
    w takim razie gdzies uderze - moze akurat ktos potrzebuja free kasy
    :)

    nocne pozdro
    waldek

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 7. Data: 2005-01-11 07:33:32
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <o...@4...com>, waldek wrote:
    > (dlubanie html, rzezbienie obrazkow itp) - cos, co kazda nawet
    > nierozgarniata asyst. moze robic..

    Hmm, nie przesadzasz trochę? ;-) Ja kiedyś (oj, jak to dawno było ;-)
    miałem po przyjacielsku nauczyć córkę znajomych, właśnie gdzieś na
    końcowym etapie ekonomii, podstaw HTML - odbyło się to w _wielkich_
    bólach i skończyło na poziomie: "cześć jestem Asia, to moja strona,
    a tu zdjęcie mojego kota" ;-)

    (no, zawsze możliwe, że uczyć nie potrafię :-D)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 8. Data: 2005-01-11 07:52:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 11 Jan 2005 02:17:34 +0100, na pl.praca.dyskusje, waldek napisał(a):

> [...]
    > nadal popierdzielam w prostackim przewalaniu lopata w necie :)
    > (dlubanie html, rzezbienie obrazkow itp) - cos, co kazda nawet

    Co Ty mowisz? A moze ja sie zle przeczytalem..?
    Dlubanie html, rzezbienie obrazkow..?? Ty szukasz asystentki czy
    webdesignera???

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl