PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    From: "Poink" <p...@o...z.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie
    student?
    Date: Thu, 1 Aug 2002 18:03:12 +0200

    Mysle ze dyskusje mozna smialo zakonczyc. Chociaz by z tego powodu, ze
    wniosek z wypowiedzi clockworkoi'a nasuwa sie jeden. Magister jest gorszy od
    technika, a wszystko to spisek tych lepiej wyksztalconych - to oni wmawiaja
    wszystkim to ze sa lepsi tylko dlatego ze uczyli sie wiecej. Najlepszy
    pracownik to technik z wiedza ktora absolwent szkoly wyzszej nie poszezyl na
    swojej uczelni a wymazaj ja z pamieci. Bo przez 5 lat mozna przecierz tylko
    zapomniec to co sie wynioslo ze szkoly sredniej. Szkoda tylko ze procesor w
    twoim komputerze na ktorym piszesz te posty zostal zaprojektowany przez
    osobe z conajmniej wyzszym wyksztalceniem a nie przez "lewego technika".
    Gdyby nie takie osoby (wyksztalceni) - nie mial bys nawet aktualnego zajecia
    (wnioskuje ze jestes "informatykiem"). Ale ty pewnie uwazasz ze az polowa
    zalogi w laboratorium intela to ludzie po szkole sredniej - ciekawe kto ich
    nauczyl technicznego jezyka (matematyki, fizyki, czy poprostu zarzadzanie
    projektem itd...). Najlepiej zlikwidowac wszystkie szkoly i wrocic do
    jaskini.
    poink
    gg 1000666