PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 08:00:14
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: m...@w...wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Osobiscie uwazam, ze najwiecej zalezy od charakteru samego czlowieka. Nie
    jest wazne jakie studia konczyl, czy je wogole konczyl i gdzie. Sa ludzie
    ktorzy radza sobie doskonale bez studiow, sa tacy ktorzy robia to po
    studiach.

    Uwazam, ze wiekszosc ludzi ktora szuka obecnie pracy nie ma doswiadczenie
    zawodowego, wiec pracodawca jesli ma wybierac woli zainwestowac w takiego
    ktory przedluzyl swoja edukacje. Ludzie z duzym dorobkiem zawodowym
    (specjalisci) znajda prace i raczej nigdy nie beda mieli problemow ze
    znalezieniem jej.

    Napewno promowanii beda ludzie ktorzy beda specjalistami i dodatkowo beda
    posiadali "papier".

    Uwazam, ze wszystko zalezy od samego czlowieka. Jesli ma ambicje,
    zainteresowania, zdobedzie wiedze i doswiadczenie. Bardzo malo rzeczy bedzie
    go ograniczalo w dazeniu do celu.

    --
    mg.