PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 07:06:56
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kuczek napisał:
    [...]
    : Wiesz twoja postawa
    : przypomina mi bardzo postawę prezentowaną nieraz np. przez ludzi którzy
    : wyjechali z Polski bo nie potrafili się tutaj zrealizować. Teraz za wszelką
    : cenę bronią swojej decyzji którą kiedyś podjęli.

    Krzysiu, a powiedz mi gdzie to wyczytałeś, bo mi się wydaję, że
    pisałem coś trochę innego ;->

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Sweet child in time you'll see the line