PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 08:39:21
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Agnieszka" <k...@w...pl> wrote in message
    news:aid93h$2et$1@news.supermedia.pl...

    > a czy studenci cybernetyki WAT tez w tym biora udzial?

    Nie wiem. Nigdy nie widziałem ich w żadnych rankingach.

    > Kolega wybaczy, ale
    > ci po wojskowej to maja duzo wiecej praktycznej wiedzy niz ci po UW.

    Wybaczam. Nie wiem tylko, co to jest praktyczna wiedza. Jeśli chodzi o
    konstruowanie robotów - zgoda. Jeśli o tworzenie oprogramowania - nie wydaje
    mi się.

    > W rankingu Wprostu co prawda zajmuja nizsze miejsce nisz PW, ale to
    dlatego,
    > ze Wprost nie zdolal dotrzec do wszystkich informacji (to autentyczne
    > wytlumaczenie Wprostu)

    Ranking Wprost jest oparty m.in. o liczbę profesorów, metrów kwadratowych na
    studenta, wysokości stypendium i takich tam. Nie da się z niego wyczytać
    jakości kadry ani umiejętności studentów. Wystarczy raptem trzech
    wykładowców z wiedzą i pasją, by przygotować jeden lub dwa zespoły do
    olimpiady. Ranking z zeszłorocznych zawodów w programowaniu zespołowym jest
    tu:
    http://zawody.ii.uni.wroc.pl/wyniki.phtml

    Tomek