PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-01 21:55:02
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "Uni" <u...@m...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tia.... vXhZ... Cosik mi się zdaje, że jesteś nafaszerowany ideologicznym
    stekiem bzdur serwowanym przez nawiedzonych wykładowców nie mających pojęcia
    o realiach panujących w naszym cudownym kraju. Znam wielu takich jak Ty,
    Studentów Studiów Dziennych, Renomowanych Uczelni... Panie i panowie
    inżynierowie... magistrowie... Wielcy tego świata... do czasu aż nie skończą
    studiować i nie obudzą się z ręką w nocniku... Chyba, że to co studiowali,
    było również ich pasją. Chyba, że poświęcali temu każdą wolną chwilę. I
    chyba nie chce mi się więcej pisać.

    Pozdrawiam.
    Uni

    Ps.
    A Ty, ZoLT nie użalaj się nad sobą - nikomu nie jest lekko...

    Pps.
    Za wszelkie błędy przewrażliwionych serdecznie przepraszam.