PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 10:21:25
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomość ortografii i gramatyki bierze się przede wszystkim stąd, że się
    > czyta książki w języku polskim i to niekoniecznie informatyczne.

    no nie wiem, w podstawowce (czyli wtedy kiedy znajomosc ortografii realnie sie
    ksztaltuje) czytalem wiecej niz jedna ksiazke tygodniowo. Wszystkie po Polsku
    ;-) i na ogol ze zrozumieniem.
    I kicha. Ortograf ze mnie jak z koziej d..pupy! traba.
    Nie sadze zebym byl chory na dysortografie. Po prostu jakos mi nie weszla
    do glowy i tyle... za to fizyka mi weszla ;-) a wielu osobom odwrotnie.

    No i nie uzywam Outlooka ktory przy pomocy Worda umi popodkreslac bledy :).
    Ani slownika, bo jakbym mial przed wyslaniem posta sprawdzac go slowo po slowie,
    to po prostu zrezygnowalbym z mailowania... No a w koncu na tle sredniej
    newsowej nie jestem jakims wyjatkowym bledziarzem.
    ...mam nadzieje :>>>

    pozdrawiam

    romekk