PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 06:17:15
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uczelnia uczelni nie rowna. Jaka czesc studentow studiuje bez egzaminu
    > wstepnego?? A potem na dyplomie ma SGH, UW lub inne dobre "marki" ?
    > A przeciez jest i to dosc duza roznica absolwenta po studiach dziennych
    SGH
    > a tego po zaocznych. (pomijajac egzaminy wstepne na przyklad).

    moze Cie to zaskoczy, ale jak ja zdawalam na SGH (na zaoczne) to bylo 7,5
    osoby na jedno miejsce. Na dzienne natomiast ponizej 3. A tak poza tym, to
    mysle, ze kazdy kto chce sie nauczyc nawet na tych "nedznych" zaocznych
    studiach, to i tak sie nauczy. Zwroce Ci jeszcze uwage na fakt, ze wiekszosc
    studentow zacznych konczac studia ma juz zwykle dosc duze doswiadczenie
    zawodowe, czesto w dobrych firmach na kierowniczych stanowiskach.
    BTW moj kolega ze studiow dziennych SGH kiedys powiedzial, ze mi zazdrosci,
    ze studiowalam zaocznie i moglam pracowac juz od I roku, bo on pierwsze dwa
    lata uwaza za stracone.

    Agnieszka