PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?

  • 21. Data: 2006-07-17 15:49:52
    Temat: Re: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > "Michał" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyli pracodawcy to krwiopijcy-wyzyskiwacze?
    Żeby tylko! Ty nie wiesz, że pracodawcy ukrzyżowali Chrystusa??? A
    dinozaury to przez kogo wyginęły???

    Krwiopijstwo pracodawców daje się we znaki zwłaszcza w Polsce, gdzie,
    jak wiadomo, każda firma ma maksymalnie płaską strukturę: na dole
    robole, setki tysięcy roboli uciśnionych w swej niedoli, potem długo
    długo nic i nieco powyzej fotela Pana Boga ON - ten krwiopijca-pracodawca.

    I ujrzałem Bestię wychodzącą z morza
    mającą dziesięć rogów i siedem głów
    a na rogach jej dziesięć diamentów,
    a na jej głowach imiona bluźniercze - Rektutaer, Haeratus i Kadriusz.

  • 22. Data: 2006-07-17 15:58:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9g3p6$2jd$1@news.onet.pl Michał
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Bo ci głupcy nie zrozumieją że najlepiej będzie jeżeli całkowicie zostawią
    > rynek pracy w spokoju.
    Co to znaczy "zostawić rynek pracy w spokoju"?

    Jotte

  • 23. Data: 2006-07-17 16:14:35
    Od: "-{ Andrzej }-" <a...@n...pl>

    To trzeba było pomyśleć o tym wcześniej. Jeżeli ktoś pracował za friko i
    jeszcze musiał słuchać jaką łaskę mu się wyświadcza, to taki ktoś woli myć
    gary, ale przynajmniej za pieniądze. Jestem elektrykiem, więc mogę zgasić
    światło.
    Użytkownik <w...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.
    Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.

    W Łodzi mamy pracę dla projektantów maszyn, technologów,
    handlowców...

    -----> www.imakor.com ___ w sekcji "kariera"

    Ale jeśli tak dalej będzie, że w Polsce nie znajdziemy chętnych, to

    zamykamy tutaj produkcję i przenosimy ją np. na Słowację, albo do
    Estonii.

    Ciekawe tylko... kto ostatni zgasi światło w IV RP.

    Jeśli jednak szukasz dobrej pracy w Łodzi, a nie w na zmywaku w
    Anglii - przyślij do nas swoje CV.

    -----> www.hf-welders.com

  • 24. Data: 2006-07-17 16:21:51
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > Czyli pracodawcy to krwiopijcy-wyzyskiwacze?

    Nie widziałem jak krew piją ale napewno wyzyskują. Innymi słowy pracujesz za
    tyle za ile możesz najmniej.
    Jak by się dało to i za 400 z chęcią by skożystali, a jak się postawisz to
    albo umowe inną wypiszą np. zlecenie, albo za urlop każą się sądzić.
    Każdy oczywiście ma swoje doświadczenia, bo inaczej jest w więszych miastach
    a inaczej w malutkich dziurach gdzie do dzisiaj na pytanie "czy będe
    zarejestrowany" słyszy się odopowiedź "jak się nie podoba to do domu".
    Sprawy BHP i ochrony zdrowia pracowników to już inny rozdział ...bo czy
    normalną rzeczą jest jak pracownicy przebierają się zimą w starym rozebranym
    autobusie ogórku a szef dwu piętrowy domeczek buduje ? Jeżeli to nie jest
    wyzysk to co nazywasz wyzyskiem ??? Oczywiście mówi się częsciej o tych
    negatywnych stronach, bo sam widziałem gościa który uczciwie zatrudniał
    (umowa o prace, 900 netto) i po roku zbankrutował.

  • 25. Data: 2006-07-17 16:22:14
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    -{ Andrzej }- napisał(a):
> [...]
    > gary, ale przynajmniej za pieniądze. Jestem elektrykiem, więc mogę zgasić

    żeby światło zgasić nie potrzeba szkoły kończyć.

  • 26. Data: 2006-07-17 16:23:06
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:e9g3p6$2jd$1@news.onet.pl Michał

    > Co to znaczy "zostawić rynek pracy w spokoju"?

    Nie mieszać polityki do tego, tak jak ktoś zauważył - nie ma ministerstwa
    handlu i handel się rozwija ...

  • 27. Data: 2006-07-17 16:24:20
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Pudło... Dzięki Samoobronie od kilku dni rolnicy mogą zatrudniac Ukraińców
    > bez pozwolenia na pracę. Wystarczy ich tylko zgłosić w miejscowym
    urzędzie.

    Gitara, pytałem kiedyś o prace na zbiorze malin - 3,2/h - to normalnie pisać
    i czytać się uczyć nie opłaca ...

  • 28. Data: 2006-07-17 16:27:03
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 17-07-2006 o 18:24:20 Michał <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Gitara, pytałem kiedyś o prace na zbiorze malin - 3,2/h - to normalnie
    > pisać
    > i czytać się uczyć nie opłaca ...

    Zbiór malin? od godziny? Ścieminiasz.

    --
    TLP

  • 29. Data: 2006-07-17 16:28:30
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zbiór malin? od godziny? Ścieminiasz.

    Nie od łubianki ileś tam było no i tak po przeliczeniu tyle mniej więcej
    wyszło. hehehe fajnie jak by tak od godziny płacili ...

  • 30. Data: 2006-07-17 16:35:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9gdll$2bk$1@news.onet.pl Michał
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie mieszać polityki do tego, tak jak ktoś zauważył - nie ma ministerstwa
    > handlu i handel się rozwija ...
    To przygruntowego lotu demagogia. A jakby nie było ministerstwa spraw
    zagranicznych to polityka zagraniczna też dobrze by się rozwijała? Albo
    obronność państwa bez odpowiedniego ministerstwa rosła by, czy malała?
    Widziałeś gdzieś na świecie sprawnie działające struktury państwowe bez
    ministerstwa skarbu?
    A chciałbyś żyć w kraju, w którym nic nie regulowałoby działalności
    medycznej?
    Chyba każdy element organizmu państwowego, każdy obszar jego działalności
    podlegać winien planowym regulacjom. Brak uregulowań oznacza wynaturzenia i
    patologie. Inna sprawa, że patologią może być sam zakres tychże uregulowań.

    Jotte