PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skynet (Wrocław) - jak tam się pracuje?

  • 1. Data: 2006-07-17 07:46:46
    Temat: Skynet (Wrocław) - jak tam się pracuje?
    Od: "AG" <g...@a...net>

    Witam!
    Jeśli ktoś z grupowiczów miał/ma doświadczenia z pracy tej firmie to bardzo
    proszę o opinie.
    Pzdr.
    AG

  • 2. Data: 2006-07-17 10:20:48
    Temat: Re: Skynet (Wrocław) - jak tam się pracuje?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    AG wrote:

    > Witam!
    > Jeśli ktoś z grupowiczów miał/ma doświadczenia z pracy tej firmie to
    > bardzo proszę o opinie.
    > Pzdr.
    > AG
    a to nie ta firma z terminatora, co jej komputer ma zgładzić świat???

  • 3. Data: 2006-07-17 10:26:33
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    herakles napisał(a):

    > a to nie ta firma z terminatora, co jej komputer ma zgładzić świat???

    E. Nie. To ten komputer się Skynet nazywał. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-07-18 06:07:14
    Od: "AG" <g...@a...net>

> [...]
    > Pzdr.
    > AG
    a to nie ta firma z terminatora, co jej komputer ma zgładzić świat???

    Bardzo śmieszne. Ha ha
    Szkoda, że nie wszyscy przychodza tu porozmawiać o pracy.

  • 5. Data: 2006-07-18 13:18:03
    Od: herakles <h...@b...pl>

    AG wrote:

    > a to nie ta firma z terminatora, co jej komputer ma zgładzić świat???
    >
    > Bardzo śmieszne. Ha ha
    > Szkoda, że nie wszyscy przychodza tu porozmawiać o pracy.
    wybacz mi badzIEwne poczucie humoru.