PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?

  • 1. Data: 2006-07-17 11:36:13
    Temat: Czy wszyscy rozsądni ludzie wyjechali już z Polski?
    Od: w...@h...com

    Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.
    Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.

    W Łodzi mamy pracę dla projektantów maszyn, technologów,
    handlowców...

    -----> www.imakor.com ___ w sekcji "kariera"

    Ale jeśli tak dalej będzie, że w Polsce nie znajdziemy chętnych, to

    zamykamy tutaj produkcję i przenosimy ją np. na Słowację, albo do
    Estonii.

    Ciekawe tylko... kto ostatni zgasi światło w IV RP.

    Jeśli jednak szukasz dobrej pracy w Łodzi, a nie w na zmywaku w
    Anglii - przyślij do nas swoje CV.

    -----> www.hf-welders.com

  • 2. Data: 2006-07-17 11:41:58
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 17-07-2006 o 13:36:13 <w...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.
    >
    > W Łodzi mamy pracę dla projektantów maszyn, technologów,

    spamer.

    > Ale jeśli tak dalej będzie, że w Polsce nie znajdziemy chętnych, to
    >
    > zamykamy tutaj produkcję i przenosimy ją np. na Słowację, albo do
    > Estonii.

    krzyżyk na drogę.

    nie stać Was na porządne ogłoszenie? Widać, czego chcecie od kandydatów.
    Nie widać, co oferujecie w zamian. Poza, rzecz jasna, pustosłowiem.
    Powodzenia w Estonii.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-17 11:44:35
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    czym sie rozni Polska z 1945 od Polski z dnia dzisiejszego?
    W 1945 Rzad byl w Londynie, a narod w Polsce, a teraz na odwrot ;))

    Bonza

  • 4. Data: 2006-07-17 11:57:50
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <w...@h...com> wrote in message
    s.com...
    > Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.
    > Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.

    > W Łodzi mamy pracę dla projektantów maszyn, technologów,
    > handlowców...

    Skoro w Łodzi, to i pewnie płacicie jakieś 1200 na rękę, w porywach.
    Więc kto rozsądny, to uciekł. :-)

    Stach

  • 5. Data: 2006-07-17 12:03:08
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    > <w...@h...com> wrote in message
    s.com...

    > Skoro w Łodzi, to i pewnie płacicie jakieś 1200 na rękę, w porywach.
    > Więc kto rozsądny, to uciekł. :-)

    Nie wiadomo ile płacą, bo jakoś tej informacji zabrakło w ogłoszeniu

  • 6. Data: 2006-07-17 12:05:58
    Od: w...@h...com

    Krzysztof Stachlewski wrote:

    > Skoro w Łodzi, to i pewnie płacicie jakieś 1200 na rękę, w porywach.
    > Więc kto rozsądny, to uciekł. :-)

    Możemy zapłacić i 4000 na rękę, ale za ROZSĄDNĄ ptracę, a nie
    odwalanie kitu.
    Najgorsze jest to, że ludzie szukają szczęścia u Angoli nie mając
    pojęcia o tym, że tam też trzeba zasuwać, koszty życia są
    wyższe, a wymagania są takie same jak u nas.

    pozdrav.

  • 7. Data: 2006-07-17 12:15:45
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.
    Wszyscy, którym się chce pracować i mają głowę na karku.

    Chciałem otworzyc działalność a nie mam kasy-po 3 dniach męki i biegania po
    pokojach w UP dałem sobie spokój.
    W sumie po co mi to wszystko ? Zapisze sie może a englisch żeby się douczyć
    i moge żyć z doskoku jak mój sąsiad. 5 miesięcy pracy w niemczech- 7
    miesięcy spokojnego życia w Polsce. Z tych pieniędzy utrzymuje mieszkanie,
    kupił sobie 5 letnią astre i wyłożył córce kase na studia. Czy człowieka
    pracującego w Polsce choćby przez 12 mies za 1000 zł stać na to ??
    Teraz mądry ustawodawca wymyślił że każdy sklep ma oddać pralke, czy lodówke
    do specjalnego punktu. To jest juz ludzie kolejny sposób na małą własną
    działalność. Tylko spróbujcie dostać te wszystkie zezwolenia na
    zagospodarowanie odpadami. Nawet jeśli wam by się to wszysko w 3 miechy
    udało to ciekawe za co będziecie żyć przez te 3 miesiące ...

  • 8. Data: 2006-07-17 12:16:14
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <w...@h...com> wrote in message
    ps.com...

    > Skoro w Łodzi, to i pewnie płacicie jakieś 1200 na rękę, w porywach.
    > Więc kto rozsądny, to uciekł. :-)

    > Możemy zapłacić i 4000 na rękę, ale za ROZSĄDNĄ ptracę, a nie
    > odwalanie kitu.

    To reklamujcie się z tymi 4000 na rękę.
    I skonkretyzujcie, że nieodwalanie kitu to nie jest to samo co
    praca po 12 godzin na dobę.
    Na pewno znajdziecie chętnych do pracy.
    Ale w przeciwnym wypadku nie znajdziecie nikogo
    bo praca w Łodzi kojarzy się tylko z jednym.
    Niskimi zarobkami.

    Stach

  • 9. Data: 2006-07-17 13:02:33
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Mam wrażenie, że chyba wszyscy juz wyjechali z Polski.

    Miło mnie połechtało to "ogłoszenie". Czekałem na takie żale. Praca w PL
    zaczyna być cenna, a pracodawcy zaczynaja płakać, że nie ma kto pracować.
    Jeszcze więcej takich "dobitych" pracodawców, a pensje poszybuuują w górę.
    Na to własnie liczę :)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 10. Data: 2006-07-17 13:08:32
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote in message

> [...]
    > Jeszcze więcej takich "dobitych" pracodawców, a pensje poszybuuują w górę.

    Nie poszybują tak łatwo, bo nie ma z czego ich płacić.

    Stach