PracaGrupypl.praca.dyskusje › choroba i okres probny

  • 1. Data: 2006-07-17 11:23:23
    Temat: choroba i okres probny
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam

    mam pytanie, zalozmy ze czlowiek pracuje i zachorowal, - mial umowe na okres
    probny na okolo 2 miesiecy, po ponad 1 miesiacu zachorowal na jeden
    tydzien -> czy swiadczenia beda mu placone/ tj 85% pensji po 1 miesiacu czy
    sa jakies ograniczenia?

    pozdr

  • 2. Data: 2006-07-17 15:30:14
    Temat: Re: choroba i okres probny
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    news napaskudził na ekranie:
> [...]
    > okres probny na okolo 2 miesiecy, po ponad 1 miesiacu zachorowal na jeden
    > tydzien -> czy swiadczenia beda mu placone/ tj 85% pensji po 1 miesiacu

    80%
    Warunki inne są spełnione, tzn. minął już okres oczekiwania (podleganie
    ubezpieczeniu chorobowemu przez miesiąc lub 10-letni okres ubezpieczenia
    chorobowego)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)