PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??

  • 1. Data: 2002-01-23 17:23:11
    Temat: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Bardzo prosze o informacje. Moze ktos moze polecic jakas dobra w W-wie. Jak
    jest z opłatą??

    K.

  • 2. Data: 2002-01-23 19:45:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia W"
    > Bardzo prosze o informacje. Moze ktos moze polecic jakas dobra w W-wie.
    > Jak jest z opłatą??

    moj kolega taką prowadzi - zobacz na http://www.wakat.com.pl/
    opłatę to płaci chyba pracodawca który cię zatrudni - zapytaj ich
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-24 12:07:34
    Od: <v...@p...com>

    Ostatnio na rynku pojawiły sie agencje, ktore chca, zeby podpisac z nimi umowe
    wspolpracy (100-200zl kaucji), w zamian za co one w ciagu np. 2 miesiecy beda
    wyszukiwac pracodawcow, umawiac spotkania itp. Jak myslicie, czy jest to
    wiarygodne? Czy sa to firmy-krzaki, ktore biora kase, a potem oferuja akwizycje
    i herbalife?
    Piotr Panek

  • 4. Data: 2002-01-24 12:19:41
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    No ale fajne !!! Zaloze firme wezme od jeleno po 100 - 200 pln. Bdede
    kupowac Gazetw Wyborcza i dzwonic do nich ze mam super oferte.

    Mam jednak zasadnicze pytanie jakie sie nasuwa. Co zaoferuje firma gdy na
    rynku jest dolek i o prace ciezko ( a nawet nieraz bardzo ciezko ).

    CU Janet,

    ps.: Ja nikomu kasy nie dam bo nikt mi nie zagwarantuje ze jak zaplace 100
    pln to dostane prace moich marzen.

  • 5. Data: 2002-01-24 12:47:36
> [...]
    >wyszukiwac pracodawcow, umawiac spotkania itp. Jak myslicie, czy jest to
    >wiarygodne? Czy sa to firmy-krzaki, ktore biora kase, a potem oferuja

    absolutnie nie warto...
    tracisz pieniadze i czas...
    poza tym to jest nielegalne...
    poczytaj wczesniejsze posty...
    byl jakis watek na ten temat....
    Czarek

  • 6. Data: 2002-01-24 12:50:16
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Sprawdziłam kilka agencji. Ta którą polecił kolega www.wakat.com.pl wyglada
    na uczciwą. Nie biorą zadnych prowizji za posrednictwo. Trzeba wypelnic
    ankiete na ich stronie lub przeslac im cv. Niestety nikt nie jest w stanie
    powiedziec ile bedzie trwało poszukiwanie odpowiedniej oferty. Jest tez całe
    mnoooooostwo naciągaczy. Agencja, która che pobrać jakąkolwiek opłate robi
    to nielegalnie. Podobną sa na nich odpowiednie paragrafy. Tylko szkoda czasu
    na ciaganie po sądach, po prostu trzeba ich unikac. Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    K.

  • 7. Data: 2002-01-24 16:11:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia W"
> [...]
    stanie
    > powiedziec ile bedzie trwało poszukiwanie odpowiedniej oferty.

    ale jak cie to nie kosztuje wpisowego to mozesz skladac cv ;-))
    a szef tej agencji, ktora polecilem (bo wiem, ze to nie naciagacze) juz
    zauwazyl,
    ze ja tu wymienilem - czyta liste uwaznie co oznacza ze sie nie leni i
    lubi byc z problemami na biezaca
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-25 07:28:35
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Wypełniłam ankiete, dostałam potwierdzenie na @, że zopostało przyjete moje
    CV. Teraz czekam. Pozdrowienia dla szefa tej agencji. Dzieki za
    zainteresowanie.
    K.

  • 9. Data: 2002-01-25 11:25:00
    Od: <v...@p...com>

    > Wypełniłam ankiete, dostałam potwierdzenie na @, że zopostało przyjete moje
    > CV. Teraz czekam. Pozdrowienia dla szefa tej agencji. Dzieki za
    > zainteresowanie.
    > K.

    Niestety, ja takich ankiet wypełniłem kilkanaście już pół roku temu. kiedy
    sytuacja na rynku pracy była przyjemniejsza. Zwykle moje CV było ocenione
    jako "interesujące, na pewno wkrótce znajdziemy panu pracę", niektórzy tylko
    radzili mimo wszystko nie zdawać się tylko na nich i szukać też samemu. No i,
    jak dotychczas, nikt się do mnie nie odezwał. W tym czasie widywałem ogłoszenia
    firmowane przez te agencje, których warunki spełniało moje cv, ale jesli sie o
    sobie nie przypomina, chyba nie ma co liczyć na to, że wyszperają je z bazy
    danych. Gdyby nie brak odzewu od poważnych agencji, nie zawracałbym sobie głowy
    tymi podejrzanymi :-( Z drugiej strony, przyznaję, że te poważne agencje
    znalazły pracę paru moim znajomym, więc są pod tym względem wiarygodne.
    PP

  • 10. Data: 2002-01-25 11:55:39
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    v...@p...com wrote:
    > tymi podejrzanymi :-( Z drugiej strony, przyznaj?, ?e te powa?ne agencje
    > znalaz?y prac? paru moim znajomym, wi?c s? pod tym wzgl?dem wiarygodne.
    powiedz ktore?
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"