PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy?? › Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    From: <v...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    Date: 25 Jan 2002 12:25:00 +0100

    > Wypełniłam ankiete, dostałam potwierdzenie na @, że zopostało przyjete moje
    > CV. Teraz czekam. Pozdrowienia dla szefa tej agencji. Dzieki za
    > zainteresowanie.
    > K.

    Niestety, ja takich ankiet wypełniłem kilkanaście już pół roku temu. kiedy
    sytuacja na rynku pracy była przyjemniejsza. Zwykle moje CV było ocenione
    jako "interesujące, na pewno wkrótce znajdziemy panu pracę", niektórzy tylko
    radzili mimo wszystko nie zdawać się tylko na nich i szukać też samemu. No i,
    jak dotychczas, nikt się do mnie nie odezwał. W tym czasie widywałem ogłoszenia
    firmowane przez te agencje, których warunki spełniało moje cv, ale jesli sie o
    sobie nie przypomina, chyba nie ma co liczyć na to, że wyszperają je z bazy
    danych. Gdyby nie brak odzewu od poważnych agencji, nie zawracałbym sobie głowy
    tymi podejrzanymi :-( Z drugiej strony, przyznaję, że te poważne agencje
    znalazły pracę paru moim znajomym, więc są pod tym względem wiarygodne.
    PP