PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy nalezy sie odprawa?

  • 1. Data: 2002-01-23 14:59:21
    Temat: Czy nalezy sie odprawa?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    czy pracujac na umowe-zlecenie, w przypadku rozwiazania umowy z przyczyn
    lezacych po stronie pracodawcy nalezy mi sie jakas odprawa?
    pozdrawiam
    .

  • 2. Data: 2002-01-24 07:49:20
    Temat: Re: Czy nalezy sie odprawa?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy pracujac na umowe-zlecenie, w przypadku rozwiazania umowy z przyczyn
    > lezacych po stronie pracodawcy nalezy mi sie jakas odprawa?
    > pozdrawiam

    Umowa zlecenie to nie umowa o prace, nie rozwiązuje sie jej ani z przyczyn
    dotyczących parcodawcy, ani pracownika. Po prostu rozwiązuje jak każdą
    cywilną umowę. Dlatego nie przysługują żadne prawa związane z rozwiązaniem
    umowy o pracę przewidziane w Kodeksie Pracy.
    Jakiekolwiek dodatkowe pieniądze przysługiwalyby Ci gdyby w treści umowy
    było o tym napisane. Jezeli nic nie jest napisane to nic Ci nie przysługuje.

    Wiesiek