PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy?? › Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    Date: Thu, 24 Jan 2002 13:19:41 +0100

    No ale fajne !!! Zaloze firme wezme od jeleno po 100 - 200 pln. Bdede
    kupowac Gazetw Wyborcza i dzwonic do nich ze mam super oferte.

    Mam jednak zasadnicze pytanie jakie sie nasuwa. Co zaoferuje firma gdy na
    rynku jest dolek i o prace ciezko ( a nawet nieraz bardzo ciezko ).

    CU Janet,

    ps.: Ja nikomu kasy nie dam bo nikt mi nie zagwarantuje ze jak zaplace 100
    pln to dostane prace moich marzen.