PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??

  • 11. Data: 2002-01-25 11:59:16
    Temat: Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    Od: <v...@p...com>

    > powiedz ktore?
    > Lukasz

    Workservice i Connexio (nie mam pod ręką dokładnych namiarów, ale można je
    wyszperać w sieci)
    PP

  • 12. Data: 2002-02-01 12:29:58
    Od: <p...@h...biol.uw.edu.pl>

    > Ostatnio na rynku pojawiły sie agencje, ktore chca, zeby podpisac z nimi
    umowe
    > wspolpracy (100-200zl kaucji), w zamian za co one w ciagu np. 2 miesiecy beda
    > wyszukiwac pracodawcow, umawiac spotkania itp. Jak myslicie, czy jest to
    > wiarygodne? Czy sa to firmy-krzaki, ktore biora kase, a potem oferuja
    akwizycje
    > i herbalife?
    > Piotr Panek
    >
    > --
    No i wreszcie na to pytanie padła konkretna odpowiedź (przepraszam, ale
    odpowiedzi typu "olać to" były oczywiste i mogłem je sam sobie wymyślić, a mi
    chodziło o konkretny przykład, kiedy tego typu agencje znalazły komuś pracę
    albo kiedy kogoś wyrolowały). W środowej "Wybiórczej" pojawił się artykuł o
    tych agencjach i o tym jak robiły w jajo klientów. Oczywiście ogłoszenia tych
    oszustów nadal zajmują znaczną część "ofert pracy" w w.w. gazecie.
    Piotr Panek

  • 13. Data: 2002-02-04 11:55:45
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Ja wypełniełam tylko raz i na drugi dzień do mnie zadzwonili. Firma chciała
    mnie tylko na tydzien, ale okazałam się całkiem dobra i jestem juz tu rok.Tak
    więc kochani cuda się zdarzają, więcej optymizmu do jasnej cholery, bo z takim
    czarnym nastawieniem to an pewno nic nie znajdziecie, mój Ojciec przyjmuje do
    pracy tylko pogodnych ludzi, może ot jest miernik????

    Ola

  • 14. Data: 2002-02-04 12:07:09
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Droga Olu!!!
    poniewaz odpisalac pod moim postem czuje sie adresatem Twoich slow. Otoz
    wcale nie jestem zle nastawiony czy cos podobnego. Tak sie sklada ze od
    jakiegos czasu mam prace z ktorej jestem zadowolony, tylko ze jeszcze niedawno
    wysylalem mase cv i patrzac na ilosc odpowiedzi - proporcje sa straszne.
    Dlatego wiec zapytalem jakie agencje znajduja prace ;)
    pozdrawiam i zycze milej atmosfery w pracy (ja bym mojej nie zamienil :),
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"