PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy?? › Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    From: "Kasia W" <K...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto kozystac z agencji posrednictwa pracy??
    Date: Thu, 24 Jan 2002 13:50:16 +0100

    Sprawdziłam kilka agencji. Ta którą polecił kolega www.wakat.com.pl wyglada
    na uczciwą. Nie biorą zadnych prowizji za posrednictwo. Trzeba wypelnic
    ankiete na ich stronie lub przeslac im cv. Niestety nikt nie jest w stanie
    powiedziec ile bedzie trwało poszukiwanie odpowiedniej oferty. Jest tez całe
    mnoooooostwo naciągaczy. Agencja, która che pobrać jakąkolwiek opłate robi
    to nielegalnie. Podobną sa na nich odpowiednie paragrafy. Tylko szkoda czasu
    na ciaganie po sądach, po prostu trzeba ich unikac. Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    K.