PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    From: "makro_studio" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    Date: Thu, 1 Sep 2005 11:55:45 +0200

    Użytkownik "Pawel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1116.000004c8.43169afb@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Moja znajoma pracuje w sieci marketow na 1/4 etatu. Grafik jest tam ustawiany
    > na
    > caly tydzien i bardzo nieregularnie (np w poniedzilek po poludniu a wtorek i
    > sroda ma wolne i reszta tygodnia na rano). Niestety maja tam brzydki zwyczaj
    > ustawiania bardzo niewielu osob na zmiany a pozniej "dodzwaniaja". Czyli np
    > myslisz ze masz piatek wolny a dwa dni przed dzwonia ze musisz przyjsc do
    > pracy
    > i nie ma dyskusji ze juz masz jakies plany (np lekarza). Czy tak mozna? Czy
> [...]

    Jasne że nie, ale skoro ktoś zgodził się na prace w takim systemie to znaczy że
    akceptuje również godziny pracy i niespodziewane telefony. (nawiasem mówiąc
    telefon dwa dni przed to znowu nie tak strasznie. Do mnie dzwonią na dwie
    godziny trzed i nie narzekam bo za to mi płacą).
    A swoją drogą interesujące jest to jak długa dyskusja wywiązuje się na tematy
    związane z łamaniem praw pracowniczych i tym całym lamentem. Ale jak sobie tak
    porównuję ilość postów na grupie w tej sprawie i ilość postów typu: "jak szybko
    zerwać umowę na ores próbny" albo "jak długo można być na chorobowym żeby się
    nikt nie doczepił" to wnioskuję ze Ci pracownicy to wcale tacy biedni nie są bo
    ile im nie zapąłca to sobie dokombinują...

    Pozdrawiam
    A.D.