PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 21:44:56
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> napisał(a) tak:
    [...]
    > Muszą się zmienić albo wegetować.
    > Albo ktoś sam sobie poradzi, albo nie zamierzam płacić (przez
    podatki)
    > takiemu komuś więcej niż, by mógł przeżyć.
    >
    > Pzdr
    > Brodek

    A jak się zmienią to zapłacisz im 700 zł netto za miesiąc czy wiecej?
    Jak mają być dobrymi pracownikami, skoro przy niskiej pensji na pewno
    będą chceli sobie dorobić gdzie indziej, niewiele interesując się pracą
    u Ciebie? Czy taki pracownik nie będzie chciał zmienić pracy - pociechą
    dla pracodawcy może być tylko taki marny rynek pracy i prawie pewnośc,
    że pracownikowi się nie uda znaleźć innej pracy.
    Niewielu pracodawców chce sobie z tego zdawać sprawę, owszem, tłumaczy
    się kosztami, ale nic z tego dla pracownika nie wynika.
    Do mnie kiedyś pewien były mój prezes powiedział, że nie rozumie, że
    skoro on może zostawać czasem do godz. 22, to czemu zwykły pracownik
    nie potrafi? A ja mu na to, że on ma w umowie nienormowany czas pracy,
    a ja muszę do pensji dorobić, bo nie widzę innej możliwości utrzymania
    się.

    Jerzy