PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ?

  • 1. Data: 2005-02-11 15:59:08
    Temat: Czy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ?
    Od: "Marcin" <z...@p...onet.pl>

    Firma ogłasza sie z ofertami pracy w Wielkiej Brytanii i nie tylko,
    przeczytałem negatywne opinie o firmie ITC z Krakowa i chcialbym zapytac -
    dowiedziec sie czy ktos krzystal z uslug tej firmy ?
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    MArcin

  • 2. Data: 2005-02-11 19:38:35
    Temat: Re: Czy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Firma ogłasza sie z ofertami pracy w Wielkiej Brytanii i nie tylko,
    > przeczytałem negatywne opinie o firmie ITC z Krakowa i chcialbym zapytac -
    > dowiedziec sie czy ktos krzystal z uslug tej firmy ?

    grafron to jest duza i solidna agncja rekrutacyjna, ale dowiedz sie, czy rekrutuje do
    konca, czy tylko oddaje aplikacji zamawiającemu. Tak czy inaczej to jest w mojej
    opinii forma z klasą

    Wojtek

  • 3. Data: 2005-02-12 11:42:00
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Grafton i firma z klasa? HAHAHAHAHA
    Firma Grafton wykazuje wysoki stopień NIEPROFESJONALIZMU!!!
    Mialem nieprzyjemnosc brac udzial w jednej z rekrutacji.
    Zadzwonili do mnie mowiac ze chca sie ze mna spotkac w sprawie pracy.
    Umowilismy sie, po czym przejechalem 200km, wszedlem do ich siedziby i
    odbylem rozmowe o niczym z czlowiekiem ktory nazywal siebie HR Menager.
    Oferty pracy nie przedstawil zadnej i odnioslem wrazenie, ze sobie tylko tak
    chcial pogawedzic, a na telefon to mu szkoda bylo.
    Pytania zadawal ogolne, ktore niczym nie odbiegaly od innych pytan na tego
    typu rozmowach.
    Na koniec stwierdzil ze buduje baze danych o kandydatach i ich cechach- a
    jak beda miec cos konkretnie- to do mnie zadzwonia.
    Droga firmo Grafton: jak chcesz sobie budowac bazy danych- to rob to przez
    telefon, internet- a nie umawiaj sie z kandydatami, ktorzy czasem po 5
    godzin jada na spotkanie (albo chociaz o tym uprzedzaj przez telefon, ze nie
    jest to nic konkretnego- ale kto by wtedy przyjechal??).
    Pozdr
    Bartek

  • 4. Data: 2005-02-13 17:31:32
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Bartek" <b...@p...onet.pl> wypłynęło z pasją:

    > Firma Grafton wykazuje wysoki stopień NIEPROFESJONALIZMU!!!

    Jak większość sektora HR w Polsce.

> [...]
    tak
    > chcial pogawedzic, a na telefon to mu szkoda bylo.

    U mnie było podobnie, tyle że jechałem tramwajem 20 minut. Na samym
    początku uderzyło mnie to, że kazali przynieść swoje CV, które już mieli od
    dawna...
    Potem czekałem z pół godziny na rozmowę z panią szefową, która miała wrócić
    z terenu, gdzie rozmawia z klientem - to był drugi szok: ma rozmawiać ze
    mną i sobie gdzieś jedzie???
    W końcu przyszedł jakiś inny kolo, przepytał mnie z rzeczonego CV i
    zapewnił, że już nie muszę składać aplikacji, jeśli zauważę ich ogłoszenie
    na interesujące mnie stanowisko, bo sami się ze mną skontaktują. I to by
    było na tyle...

    > Na koniec stwierdzil ze buduje baze danych o kandydatach i ich cechach- a
    > jak beda miec cos konkretnie- to do mnie zadzwonia.

    Ano właśnie...

> [...]
    nie
    > jest to nic konkretnego- ale kto by wtedy przyjechal??).

    Mam podobne odczucia - przedpołudnie w plecki. Pociesza mnie tylko fakt, że
    nie jest to jakiś jednostkowy wyskok, taki jest cały rynek HR - ale co to
    właściwie za pocieszenie ;))

    Pozdro
    Coinneach

  • 5. Data: 2005-02-17 16:51:58
    Temat: Re: Czy kto? korzysta? z us?ug firmy Grafton ?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Koscielecka" <k...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:e9b05144.0502160515.52b7fe78@posting.google.com

    > osoby maj?ce zastrze?enia lub pytania odno?nie funkcjonowania firmy
    > Grafton International o bezpo?redni z nim kontakt celem wyja?nienia
    > tych niemi?ych sytuacji. Prosimy o kontakt z Richard Smith pod numerem
    > telefonu 0 695 731 470

    Może Pani przełozony zaczałby sam kontrolować pracę swych podopiecznych
    zamiast wysługiwać się osobami trzecimi?

  • 6. Data: 2005-02-20 00:51:16
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    > Użytkownik "Katarzyna Koscielecka" <k...@g...pl>
    > napisał w wiadomości

    > Przyznam, ?e z pewnym zaniepokojeniem czytali?my Wasze opinie nt.
    > funkcjonowania naszej firmy. W imieniu mojego prze?o?onego bardzo prosz?
    > wszystkie osoby maj?ce zastrze?enia lub pytania odno?nie funkcjonowania
    firmy
    > Grafton International

    Po polsku mówi się "odnośnie do". Mogłem się powstrzymać, ale nie chciałem.

    o bezpo?redni z nim kontakt celem wyja?nienia
    > tych niemi?ych sytuacji. Prosimy o kontakt z Richard Smith pod numerem
    > telefonu 0 695 731 470

    Szanowna Pani Katarzyno i niech Pani przekaże to swojemu drogocennemu
    szefowi Richard Smith (BTW, obce imiona i nazwiska też się odmienia po
    polsku, ale rozumiem, że była Pani tak wstrząśnięta, pisząc swojego posta,
    że mogła Pani o tym zapomnieć). Jego obowiązkiem jest sprawdzenie, czy
    takie sytuacje miały miejsce (a miały) i odpowiedź, czy opisane tutaj
    praktyki należą do standardowych w firmie Grafton. Nie musicie się Państwo
    przejmować opinią w oczach konkurencji, bo jak mówiłem, taki jest
    praktycznie cały sektor HR w Polsce. Nie zdziwiłbym się, gdyby zaległa
    teraz ze strony Państwa cisza, bo to standardowa taktyka, ale może...

    Coinneach

  • 7. Data: 2005-02-20 08:49:21
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Zastrzeżenia mam i wypisałem je kilka dni temu na grupie. Co do dzwonienia-
    za badanie jakości usług uczciwe firmy płacą całkiem spore pieniądze
    (oczywiście nie sugeruje że mam ochotę zarobić- po prostu nie mam ochoty
    pomagać firmie co do której się zraziłem osobiście).
    Bartek

  • 8. Data: 2005-02-20 12:40:57
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-17 17:51, *MC* w te oto słowa się odzywa:

    Nie wiem czemu nie widzę postu pani Kościeleckiej...

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 9. Data: 2005-02-20 12:42:32
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Pajączek <c...@b...cy> wrote:
    > No i wtedy, 2005-02-17 17:51, *MC* w te oto słowa się odzywa:
    > Nie wiem czemu nie widzę postu pani Kościeleckiej...
    Bo wysłany przez google. Polskie serwery news nie przyjmują wiadomości
    wysłanych stamtąd na grupy pl.* (możliwe, że na wszystkie, nie wiem,
    nie wnikałem).

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Artur R. Czechowski <a...@h...pl>
    JID: a...@h...pl http://hell.pl/arturcz

  • 10. Data: 2005-02-25 00:24:15
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>
    wypłynęło z pasją:

    > Nie zdziwiłbym się, gdyby zaległa
    > teraz ze strony Państwa cisza, bo to standardowa taktyka, ale może...

    Quod erat demonstrandum...