PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ? › Re: Czy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ?
    From: "Bartek" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ktoś korzystał z usług firmy Grafton ?
    Date: Sat, 12 Feb 2005 12:42:00 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@gprs8.idea.pl

    Grafton i firma z klasa? HAHAHAHAHA
    Firma Grafton wykazuje wysoki stopień NIEPROFESJONALIZMU!!!
    Mialem nieprzyjemnosc brac udzial w jednej z rekrutacji.
    Zadzwonili do mnie mowiac ze chca sie ze mna spotkac w sprawie pracy.
    Umowilismy sie, po czym przejechalem 200km, wszedlem do ich siedziby i
    odbylem rozmowe o niczym z czlowiekiem ktory nazywal siebie HR Menager.
    Oferty pracy nie przedstawil zadnej i odnioslem wrazenie, ze sobie tylko tak
    chcial pogawedzic, a na telefon to mu szkoda bylo.
    Pytania zadawal ogolne, ktore niczym nie odbiegaly od innych pytan na tego
    typu rozmowach.
    Na koniec stwierdzil ze buduje baze danych o kandydatach i ich cechach- a
    jak beda miec cos konkretnie- to do mnie zadzwonia.
    Droga firmo Grafton: jak chcesz sobie budowac bazy danych- to rob to przez
    telefon, internet- a nie umawiaj sie z kandydatami, ktorzy czasem po 5
    godzin jada na spotkanie (albo chociaz o tym uprzedzaj przez telefon, ze nie
    jest to nic konkretnego- ale kto by wtedy przyjechal??).
    Pozdr
    Bartek

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Firma ogłasza sie z ofertami pracy wial Wielkiej Brytanii i nie tylko,
    > przeczytałem negatywne opinie o firmie ITC z Krakowa i chcialbym
    zapytac -
    > dowiedziec sie czy ktos krzystal z uslug tej firmy ?

    grafron to jest duza i solidna agncja rekrutacyjna, ale dowiedz sie, czy
    rekrutuje do konca, czy tylko oddaje aplikacji zamawiającemu. Tak czy
    inaczej to jest w mojej opinii forma z klasą

    Wojtek