PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co mam zrobic??

  • 1. Data: 2005-02-11 12:48:03
    Temat: Co mam zrobic??
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Jak znajsc prace kiedy studiuje sie dziennie ???

  • 2. Data: 2005-02-11 12:49:32
    Temat: Re: Co mam zrobic??
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak znajsc prace kiedy studiuje sie dziennie ???

    'znajsc' to nie mam pojęcia, ale znaleźć nie tak trudno...

    pzdr.
    tom

  • 3. Data: 2005-02-11 12:52:16
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Michał napisał(a):

    > Jak znajsc prace kiedy studiuje sie dziennie ???

    Ale jaką pracę?

    W branży informatycznej na pewno się da. Sam studiuję
    dziennie, zaocznie i mam co miesiąc parę dość dobrych [1]
    zleceń z różnych firm.

    Z innych branż, to nie wiem. :)

    [1] W sensie cenowym, bo w sensie ambicjonalnym,
    to nie zawsze... :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2005-02-11 14:38:33
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Ogolnie to studiuje Zarzadzanie i Ekonomie ale znam sie na komputrach i
    programach.Ale cos nie umiem znajsc pracy.Moze mi cos poradzicie? Z gory
    dzieki
    Michał
    Kontakt: m...@w...pl

  • 5. Data: 2005-02-11 15:48:13
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Michał [Fri, 11 Feb 2005 12:48:03 GMT]:

    > Jak znajsc prace kiedy studiuje sie dziennie ???
    ^^^^^^

    Nauczyc sie na poczatek pisac :) Powaznie. Podania z takimi
    kwiatkami co prawda czyta sie z usmiechem od ucha do ucha,
    ale ich autorow raczej sie nie zatrudnia... ;)

    Kira

  • 6. Data: 2005-02-11 16:39:31
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Wspaniałego dnia piątek, 11 lutego 2005 13:49 internauta o pseudonimie tom,
    klikając w klawiaturę wystukał tekst wiadomości, na grupie
    pl.praca.dyskusje::

    > 'znajsc' to nie mam pojęcia, ale znaleźć nie tak trudno...
    Jeśli tak przykładasz się do poszukiwania zatrudnienia, jak do napisania
    tegoż wątku, to nie ma się co dziwić, że pracy znaleźć nie możesz....

    Alpin19